شهید آوینی

آمریکا و عربستان در بازداشت شیخ علی سلمان نقش داشته‌اند + تصویرسازی شیخ علی سلمان

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در پشت صحنه جنایات آل خلیفه در بحرین من جمله بازداشت شیخ علی سلمان، آمریکا و عربستان حضور دارند، گفت: تمام مردم بحرین از شیعه تا سنی‌ها بر اصلاح حکومت بحرین اصرار دارند و در صحنه هستند.

93/10/10

شیخ علی سلمان,علمای بحرین,شیعیان بحرین,شیعه,شیخ سلمان,انقلاب بحرین,بازداشت,بازداشت شیخ سلمان,علمای شیعه

 حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی با اشاره به تمدید مدت بازداشت «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین حزب شیعی این کشور اظهار داشت: شیخ علی سلمان شخصیت مبارزی است که اهل اغتشاش و افراط نیست و واقعیات کشور بحرین را بیان می‌کند و در حقیقت جزو منتقدان دستگاه آل خلیفه محسوب می‌شود.

وی افزود: مسئولان هیچ کشوری نمی‌توانند بگویند که هیچ کس حق انتقاد ندارد چراکه عرف بین‌الملل نیز چنین چیزی را نمی‌پسندد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: بازداشت شیخ علی سلمان امر ناپسندی است چراکه او در حقیقت زبان مردم است و مردم بحرین حرف‌های وی را قبول دارند و آنچه می‌گوید بیانگر حقایق موجود در بحرین است بنابراین حبس شیخ علی سلمان بی‌معناست.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه آل خلیفه باید تحمل انتقاد را داشته باشد و خود را اصلاح کند، گفت: زندانی کردن و بازداشت شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین حزب شیعی این کشور نقض حقوق بشر است چراکه آنها تظاهرات آرام انجام می‌دهند، به اموال عمومی تعرض نمی‌کنند و با حضور در خیابان‌ها حرف خود را می‌زنند و این امور جرم تلقی نمی‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: به دلیل تطابق و هماهنگی حرکات مردم بحرین با حرکات مردم عراق، سوریه و یمن، عربستان و آل خلیفه وحشت دارند که نوعی هماهنگی میان آنها صورت بگیرد و در آینده منجر به رسیدن آنها به حقوقشان شود؛ لذا تجربه آنها در یمن آنها را واداشته است که قبل از هر عملی خشونت خود را بروز دهند تا کسی جرأت به صحنه آمدن پیدا نکند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه در پشت صحنه جنایات آل خلیفه در بحرین من جمله بازداشت شیخ علی سلمان، آمریکا و عربستان حضور دارند، گفت: تمام مردم بحرین از شیعه تا سنی‌ها بر اصلاح حکومت بحرین اصرار دارند و در صحنه هستند.


برای مشاهده سایز اصلی تصویرسازی کلیک کنید.
شیخ علی سلمان,علمای بحرین,شیعیان بحرین,شیعه,شیخ سلمان,انقلاب بحرین,بازداشت,بازداشت شیخ سلمان,علمای شیعه

 

 

 

 

اخبار مرتبط

* مرکز حقوق بشر پاکستان بازداشت شیخ علی سلمان را محکوم کرد

* سازمان ملل خواستار آزادی شیخ علی سلمان شد

* انتفاضه خشم ملت بحرین در اعتراض به ادامه بازداشت شیخ علی سلمان

* بازداشت "شیخ علی سلمان" خلاف تعهدات رژیم بحرین به سازمان بین‌المللی است

* اعتراضات شبانه به بازداشت شیخ علی سلمان در بیش از ۳۵ منطقه بحرین

* نهضت مردم بحرین با بازداشت شیخ علی سلمان متوقف نخواهد شد
 

 

 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo