شهید آوینی

نهضت مردم بحرین با بازداشت شیخ علی سلمان متوقف نخواهد شد

رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بازداشت شیخ علی سلمان برای ممانعت از انقلاب مردمی بحرین صورت گرفته است.

93/10/10

شیخ علی سلمان,علمای بحرین,شیعیان بحرین,شیعه,شیخ سلمان,انقلاب بحرین,بازداشت,بازداشت شیخ سلمان,علمای شیعه

 حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره تمدید مدت بازداشت «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین حزب شیعی این کشور اظهار داشت: آنچه که می‌توان از روش رژیم آل خلیفه استنباط کرد، این است که آنها تلاش می‌کنند مبارزه سیاسی مردم بحرین را به خشونت بکشاند تا بتوانند براساس سیاست‌های آمریکا و انگلیس مبارزان را سرکوب کنند.

وی ادامه داد: هتک حرمتی که رژیم آل خلیفه نسبت به شیخ نعیم قاسم داشته و هم‌اکنون به شیخ علی سلمان دارند، حاکی از این است که رژیم بحرین در مبارزه با مردم و انقلابیون، نتوانسته است موفقیتی بدست آورد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: مردم بحرین همچنان از این علما در مبارزات خود پیروی و تبعیت می‌کنند. لذا رژیم آل خلیفه به دنبال این حرکت رفته است که با سران تأثیرگذار در حرکت‌های جنبش مردمی برخورد کند تا بتواند جلوی انقلاب مردم بحرین را بگیرد.

ترقی با تأکید براینکه مردم بحرین از بیداری کافی و لازم برای تداوم مبارزات خود برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: آگاهی و بیداری که در مردم بحرین به وجود آمده است، متکی به اشخاص نیست بلکه موجی است که آغاز شده است.

وی یادآور شد: اگر رژیم بحرین پیشگامان و رهبران بیداری اسلامی بحرین را محبوس کند، افراد دیگری هستند که راه آنها را برای پیروزی ادامه دهند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری بحرین نهادینه شده است و متکی به اشخاص نیست بنابراین اقدامات خشونت آمیز آل خلیفه و بازداشت رهبران شیعی بحرین نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه بر عزم مردم برای تداوم مبارزات‌شان خواهد افزود.


برای مشاهده سایز اصلی تصویرسازی کلیک کنید.
شیخ علی سلمان,علمای بحرین,شیعیان بحرین,شیعه,شیخ سلمان,انقلاب بحرین,بازداشت,بازداشت شیخ سلمان,علمای شیعه

 

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo