شهید آوینی
 

 

 

تشکر و قدردانی جانبازان از رسانه‌ها و ریاست قوه قضائیه

از محضر ریاست محترم قوه قضاییه که دلسوزانه و متعهدانه به دور از هرگونه جانبداری‌های سیاسی به طور جد دستور پیگیری ، تحقیق و رسیدگی را صادر نموده‌اند ، نهایت تشکر را داریم.

اخبار مرتبط با این خبر

در آستانه دهه مبارک فجر صورت می گیرد :

اعزام مبلغان ویژه به سراسر کشور

در آستانه دهه مبارک فجر ، از سوی اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی 200 مبلغ ویژه به سراسر کشور اعزام می شوند .

بر اساس پیش بینی های انجام شده و برحسب نیاز ، 5 تا 7 مبلغ به هر استان اعزام می شوند تا در راستای تشریح ضرورت های انقلاب اسلامی ، اهداف و دستاوردهای آن ، فعالیت کنند .

هر سال و در مناسبت های خاص ، مبلغان ویژه ای از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند که محرم و به ویژه ایام عاشورا ، ایام ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین ایام پیروزی انقلاب اسلامی (دهه فجر) از جمله این مناسب های ویژه است .

همچنین هفته ولایت یعنی فاصله بین دو عید قربان و غدیر (2 تا 10 بهمن ماه ) مناسبت دیگری است که همزمان با آن و در آستانه دهه فجر 200 مبلغ ویژه به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند .

ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی اقشار مختلف جامعه و همچنین ارائه اطلاعات و آگاهی های لازم به منظور درک و شناخت دقیق موضوعات مربوط به جامعه از جمله اهداف اعزام مبلغ در مناسب های خاص اعلام شده است .

طرح اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور از سال 1369 آغاز شده است که با گذر زمان ارزشهای فعالیت این گروه بیش از پیش روشن می شود، به طوری که فعالیت گسترده مبلغان دینی طی سالهای گذشته ، کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت روحی و روانی  افراد را در پی داشته است .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo