شهید آوینی
 
تشکر و قدردانی جانبازان از رسانه‌ها و ریاست قوه قضائیه

در واکنش به تصمیمات قوه قضائیه درخصوص پرونده شهید رجبی عنوان شد.

از محضر ریاست محترم قوه قضاییه که دلسوزانه و متعهدانه به دور از هرگونه جانبداری‌های سیاسی به طور جد دستور پیگیری ، تحقیق و رسیدگی را صادر نموده‌اند ، نهایت تشکر را داریم. در این میان انصاف آن است که بیشترین نمره قبولی در خبرگزاری ها و مطبوعات برای گروه دفاع مقدس خبرگزاری "مهر" و هفته نامه "تپش" لحاظ گردد .

به گزارش گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر گروهی از جانبازان شهرستان نظرآباد که از آغاز انتشار اخبار مربوط به جانباز شهید محمد رجبی ثانی نسبت به موضوع حساسیت ویژه نشان داده و به شدت پیگیر بودند ، با صدور بیانیه‌ای تشکر و قدردانی خود را از رسانه‌ها و تمام کسانی که در این پیگیری نقشی داشتند و همچنین آیت الله شاهرودی ریاست قوه قضائیه اعلام داشتند. متن این بیانیه به شرح ذیل است :

نگذارید جانبازان، این پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیج و خم زندگی روزمره خود به دست فراموشی سپرده شوند.

سرانجام با نظر الطاف الهی و نظاره گری ارواح طیبه شهدا و تلاش و زحمات تمام کسانی که با همه دل نگرانی ها ، پیگیر ماجرای غم انگیز شهادت جانباز محمد رجبی ثانی بوده اند ، بخصوص گروه دفاع مقدس خبرگزاری "مهر" که چون مامور غیب بر صحنه حاضر گشته و با درج آن در سایت خبری خود، مسوولین ، آحاد ملت و مطبوعت را در جریان امر قرار دادند - که در این باب، هفته نامه "تپش" با عنایت به رسالت مطبوعاتی  خویش ، سنگ تمام گذاشته و با جسارت و شهامت تمام ، برای احیای حق مظلوم، دست بر قلم برده و آن گونه پیگیری نمود که گویی پاره تن خود را از دست داده - نهایتا با لطف خداوند متعال به بار نتیجه نشست که با گذشت 16 سال از دفاع مقدس برای ما جانبازان که خود را همیشه در این دنیا ، تنها و بی یاور می دیدیم باورش مشکل بود. اما با دیدن ایثار و فداکاری چنین مردان متعهد، نور امید را باری دیگر در دلمان روشن نمود که در این فضای مسموم سیاسی هنوز کسانی هستند که به دور از هرگونه شاخ و برگهای سیاسی دلهایشان همچنان حسینی است .

زبان ما قاصر و قلممان عاجز از آن است که بتوانیم تشکری را که درخورشان می باشد داشته باشیم ، اما با همه بی زبانی خود با قلبی مملو از عشق می گوییم: "خسته نباشید، خدا قوت" قلمتان توانا و دلهایتان برنا باد .

همچنین از وکیل محترمه خانواده جانباز شهید رجبی ثانی سرکار خانم محمدی ، که با اطمینان خاطر و با درایت تمام ، مسوولیت این پرونده مهم را برعهده گرفته و از حق کسی دفاع کردند که پاداش آن شفاعت آن شهید و دعای خیر جانبازان خواهد بود و نیز از محضر ریاست محترم قوه قضاییه که دلسوزانه و متعهدانه به دور از هرگونه جانبداری های سیاسی به طور جد ، دستور پیگیری ، تحقیق و رسیدگی را صادر نموده اند ، نهایت تشکر را داشته و سلامتی و بهروزی را برای ایشان از باری تعالی مسالت داریم . امید است با متخلفین این حادثه دلخراش که با این کار ناشایست خود زحمات سالها ایثار و فداکاری های امت اسلامی و فرزندان انقلاب را زیر سوال می بردند ، برخورد قاطعانه به عمل آید تا دیگر شاهد چنین اعمال زشت و ناجوانمردانه ای در نظام مقدس خود نباشیم .

 و از همه عزیزان جانباز سراسر کشور اسلامی که پی گیر بوده و پیام های پی در پی خود را توسط مطبوعات و خبرگزاری ها ارسال می داشتند - که در این میان انصاف آن است که بیشترین نمره قبولی در خبرگزاری ها و مطبوعات برای گروه دفاع مقدس خبرگزاری  "مهر" و هفته نام "تپش" لحاظ گردد - ممنونیم . اگر خدای ناخواسته خون محمد بر زمین می ماند ماهرگز نمی بخشیدیم.

باشد که پس از این ، ما جانبازان بیش از پیش در کنار هم و با تشکیل تشکلاتی  چون مجمع جانبازان شهرستان نظر آباد ، دیگر نگذاریم هیچ عزیزی از جانبازان در دنیای تنهایی و غربت خود دچار چنین بی مهری هایی قرارگیرند که در عقبی نتوانیم پاسخگوی شهدا باشیم.

این انقلاب میدان تاخت و تاز مردان خداست که به یاری مظلومان بشتابند و یاور مظلومان جهان باشند که اگر غفلت کنیم ، نامحرمان می تازند و می برند هر آنچه را که شهدا بر ما به امانت گذارده اند. انقلاب ، ولایت و امت .

و نیز از سایر مطبوعات و جرایدی که در این زمینه صادقانه دست به قلم برده و در امر خبر رسانی زحمت کشیده اند، نهایت سپاسگزاری را داشته و برایشان آرزوی موفقیت داریم.

و در آخر با امید بر اینکه پس از این بیش از پیش شاهد توجهات مسوولین نظام مقدس  جمهوری اسلامی در امور جانبازان بوده و شاهد رضایت این قشر مظلوم جامعه در امورات درمانی، اقتصادی ، اجتماعی و ... بوده باشیم.

از خداوند منان برای خانواده این شهید بزرگوار صبر و بردباری  مسالت داریم.

اجرکم عندالله

مجمع جانبازان شهرستان نظرآباد

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo