شهید آوینی

 

انفجار مواد محترقه در شرق تهران 4 كشته و مجروح بر جای گذاشت

این انفجار در خیابان سقا باشی در شرق تهران در حالی رخ داد كه فرزندان این خانواده در حال آماده سازی مواد محترقه و منفجره برای مراسم چهار شنبه سوری بودند.
این انفجار كه در ساعت40/19 دقیقه امشب رخ داد باعث شكسته شدن شیشه های منازل مسكونی اطراف نیز شد.

 

دو جوان تهرانی بر اثر انفجار مواد محترقه غیر مجاز كشته شدند

رئیس مركز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی فارس با بیان این مطلب افزود: تاكنون 14 نفر از كسانی كه باعث سلب امنیت عمومی شده‌اند توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند.
محمد تورنگ با بیان اینكه تمامی واحدهای گشتی نیروی انتظامی در حال آماده باش هستند، افزود: در حال حاضر شلوغی در بیشتر مناطق تهران كاسته شده و فقط در حوالی میدان صنعت در شهرك قدس با تراكم جمعیت روبرو هستیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص علت مشغول بودن طولانی مدت تلفنهای مركز 110 گفت:‌مردم دائما با تلفن 110 در حال تماس هستند كه این تماس‌ها بیشتر از ظرفیت خطوط بوده و باعث اشغال شدن تلفن مراكز 110 شده است.

معاون پزشكی اورژانس تهران:

افزایش حوادث چهارشنبه سوری در تهران قابل انتظار نبود

رضا دهقان پور: اورژانس تهران در شب چهارشنبه سوری امسال در مجموع 24 ماموریت انجام داد كه نسبت به 21 مورد ماموریت در چهارشنبه سوری‌ سال گذشته افزایش داشته است.
به گفته وی حوادث چهارشنبه‌ سوری در شهر تهران در مجموع 14 مجروح داشت كه 5 نفر آنها به بیمارستان منتقل شدند و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.
وی اضافه كرد: بیشتر این ماموریت‌ها در حوالی پارك قیطریه، میدان شهدا، میدان 17 شهریور، بلوار ابوذر و خیابان آزادی بوده است و آسیب‌های وارده بیشتر سوختگی صورت و مصدومیتهای چشمی بوده است و قطع عضو نداشتیم.
دهقان‌پور اضافه كرد: 5 نفر مجروح بستری شده به بیمارستانهای شهید مطهری و فارابی منتقل شدند و بقیه آسیب‌دیدگان به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
معاون پزشكی اورژانس تهران اضافه كرد: با توجه به اینكه ممكن است مشابه این حوادث در شبهای آتی نیز تكرار شود توصیه ما این است كه افراد كهنسال، كودكان و به خصوص زنان باردار بیش از دیگران احتیاط كنند.
رئیس مركز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز شب گذشته گفت دو جوان تهرانی در محدوده میدان شهدا در حادثه انفجار مواد محترقه غیر مجاز كشته و شش نفر نیز مصدوم شدند كه حال مصدومین بسیار وخیم است.
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo