شهید آوینی
در پيامي به ملت
رهبر معظم انقلاب از حماسه پرشكوه ملت ايران در 22 بهمن تجليل كردند

رهبر معظم انقلاب در پيامي ضمن تجليل از حماسه پرشكوه ملت ايران در بيست و دو بهمن تاكيد كردند: اين روحيه و اين اتحاد و اين ايمان، همان گوهر گرانبهائي است كه يك ملت را تسخير ناپذير مي سازد.

متن كامل پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر ملت رشيد و بزرگوار ايران كه در ادامه 26 سال مجاهدت خستگي ناپذير، بار ديگر چنان جلوئي از شكوه و حماسه پديد آورد كه بدخواهان و دشمنان را نيز به شگفتي و تحسين واداشت. حضور پرعظمت و پرمعناي ملت هوشيار ما در 22 بهمن، سرماي بي‌سابقه‌ امسال و نيز جنگ رواني دشمن و تهديدهاي سخيف او را شكست داد، گرمي‌ دلها و روحيه‌ها و ايمانها، چهره جوان و پرانگيزه ملت ما را به نمايش گذاشت، و شعارهاي پر مغز و پرمضمون آنان، عزت و وحدت ملي را تثبيت كرد.
اين روحيه و اين اتحاد و اين ايمان همان گوهر گرانبهائي است كه يك ملت را تسخير ناپذير ميسازد. اين براي رژيم آمريكا و ديگر دشمنان ملت ايران همچون رازي ناشناخته و معمائي ناگشودني است.

هر بار كه آنان با ترفندي تبليغاتي به رخنه در اين سنگر مستحكم دل مي‌بندند، ملت ما با نمايش حضور خود در صحنه، اميدهاي آنان را پوچ و تشنگان اقتدار طلب بين المللي را با سراب آرزوهاشان روبرو ميسازد، و يك بار ديگر عقيم بودن تدابير آنان را به رخشان مي‌كشد.

ملت ما راه اسلام ناب محمدي (ص) را كه راه نويدبخش پيشرفت و توسعه همگام با عدالت و آزادي و استقلال ملي است، آگاهانه انتخاب كرده و آن را آگاهانه ادامه خواهد داد. يقه‌دراني دشمن براي برگشتن ملت از اين راه، تنها اثري كه مي‌گذارد افشاي بيش از پيش چهره بدخواه و عنادآلود اوست. درود خدا بر شما مرد و زن و پير و جوان كه در سراسر كشور و از همه اقوام ايران در اين آزمايش بزرگ شركت كرديد.

آزمون بزرگ بعدي يعني انتخابات بهار آينده، پيش روي شما است. همين ايمان و هوشمندي شما خواهد توانست مردان لايق و با كفايت را عهده‌دار مسئوليت دولت آينده كند و ابتكار و نشاط برخاسته از صدق و ايمان، رخنه‌ها را ترميم و توسعه عدالت محور را در كشور نهادينه سازد. ان‌شاءالله.

همه شما را به خداي قادر حكيم مي‌سپرم و دعاي حضرت بقية‌الله را براي اين كشور و اين ملت، از خداوند بزرگ مسألت مي‌كنم. والسلام عليكم

سيد علي خامنه‌اي
بيست و چهارم بهمن ماه 1383

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo