شهید آوینی
 
راهپیمایی باشكوه 22 بهمن با حضور گسترده مردم برگزار شد

مردم تهران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب دندان شكنی به تهدیدات اخیر آمریكا دادند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا كردند.

مردم تهران با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه، با وجود هوای بسیار سرد و شرایط نامساعد جوی، بار دیگر دین خود را به آرمانهای انقلاب و امام (ره) ادا كرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق كردند. بنابراین گزارش، تردد در تمام خیابان های منتهی به میدان آزادی به علت حضور انبوه راهپیمایان امكان پذیر نیست.

این گزارش می افزاید: پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاكاردهایی بهامضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «22 بهمن ماه یوم‌ا... است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استكبار ستیزی به گوش جهانیان رساندند. برپایه این گزارش، حضور خبرنگاران كشورهای خارجی كه برای پوشش خبری این راهیمایی عظم در این مراسم حضور یافته بودند ، چشمگیر بود.

 ‌از این راهپیمایی و استواری مردم ایران در پشتیبانی همه جانبه از انقلاب اسلامی اظهار شفگتی و حیرت كردند. این گزارش حاكیست، بیش از 200 خبرنگار داخلی شامل شبكه‌های تلویزیونی و رادیویی داخلی و شبكه‌های برون مرزی ایران پوشش خبری این مراسم را انجام می ‌دهند.

در حاشیه این مراسم، غرفه‌های زیادی از جمله غرفه‌های پزشكی و معاینه رایگان، عكاسی و ایستگاههای صلواتی برای رفاه حال راهپیمایان در نظر گرفته شده بود، همچنین شبكه‌های رادیو تلویزیونی داخل كشور هر كدام با تشكیل غرفه‌هایی در مسیر این راهپیمایی برنامه‌های ویژه‌ای با حضور هنرمندان و ورزشكاران برجسته كشور تدارك دیده بودند.

همچنین آدمك‌های استكبار كه از سوی مردم ساخته شده بود ، ‌در معرض دید همگان قرار گرفت كه به سازندگان بهترین آدمك‌ها جوایزی اهدا شد.

از سوی دیگر در این مراسم پس از اجرای برنامه‌های ویژه و اجرای سرود توسط گروه سرود ستاد دهه فجر ، برنامه‌های ویژه ادامه یافت.

این مراسم باشكوه با قرائت قطعنامه ای كه پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تكبیر آن را مورد تایید قرار می دادند به پایان رسید.

گزارش تصويری از راهپيمايی باشكوه 22 بهمن در تهران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo