شهید آوینی

 

16 بهمن به برگزاری مسابقه مباهله اختصاص یافت
قائم مقام كمیته مساجد دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی گفت: در طول گرامیداشت ایام مبارك دهه فجر روز 16 بهمن ماه سالجاری به برگزاری مسابقه «مباهله» اختصاص یافت.

به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی «مجتبی همدانی» در نشستی با خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های جمعی كشور در زمینه مسابقه مباهله تصریح كرد: در روز برگزاری مسابقه مباهله كه اكثر مردم با آن آشنایی ندارند، ائمه جماعت به سوالات مطروحه در این زمینه پاسخ خواهند گفت. وی گفت:‌ در این روز كه با حضور گسترده و بیش از پیش ائمه جماعت و مردم در مساجد همراه خواهد بود، علاوه بر پاسداشت آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی به شركت‌ كنندگان مسابقه نیز جوایز و هدایایی اهداء خواهد شد. همدانی ضمن تاكید بر حضور گسترده مردم در این مراسم خاطرنشان ساخت: در روز مباهله نسبت به روزهای عادی دیگر به اهمیت دعای ندبه توجه خواهد شد و یقینا با قرائت دعای فرج و دعای ندبه امید می‌رود مراسم باشكوهی در سراسر كشور برگزار شود. مسئول كمیته مساجد دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، طرح میثاق با حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های مدون ویژه ایام دهه مبارك فجر نام برد كه از سوی این كمیته در روز دوشنبه با حضور گسترده ائمه جماعت و مردم در مرقد حضرت امام (ره) در بهشت زهرا انجام خواهد شد.

همدانی اجرای طرح بزرگ جشن‌های انقلاب با محوریت مساجد را خاطر نشان كرد و گفت: برگزاری جشن‌های بزرگ انقلاب كه همه ساله با محوریت چهار مسجد انجام می‌شد، امسال به 10 مسجد افزایش یافته است. وی گفت: در مراسم تكبیر كه شب 22 بهمن صورت می‌گیرد از ائمه جماعت و مردم دعوت به عمل آمد تا با حضور گسترده در مساجد و همراهی با بسیجیان، نسبت به انجام این مهم و ذكر «الله اكبر» مبادرت ورزند.

مسئول كمیته مساجد دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی با تاكید بر تنوع اجرای برنامه‌های دهه مبارك فجر در مساجد به منظور حضور با شكوه و گسترده مردم در مساجد خاطرنشان كرد: در مراسم امسال دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی در تهران چهار هزار و در شهرستان‌ها بیش از هفت هزار ستاد فعالیت دارند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo