شهید آوینی

 

با پيام مقام معظم رهبری:خانواده شهدا و ايثارگران به مهمانی لاله‌ها می‌روند

مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور خانواده شهدا و ايثارگران، ۱۵ بهمن ماه جاری در ۱۷ هزار گلزار شهدای سراسر كشور برگزار ‌می‌شود.

«محمد زارع»، رييس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳۰ دی ماه در يك نشست خبری با بيان اين مطلب به تشريح فعاليت‌های ستاد دهه فجر به مناسبت بيست‌وششمين سالگرد پيروزی انقلاب پرداخت.

«محمدحسين زارع» از برگزاری مسابقه اينترنتی با عنوان فجر جهان و مسابقه وبلاگ‌نويسی از سوم تا ۲۵ بهمن، برگزاری همايش دوی همگانی در ۱۶ بهمن، برگزاری نخستين جشنواره قصه‌گويی عروسكی در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب در روزهای هفتم و هشتم بهمن‌ماه به عنوان مهمترين برنامه‌های ستاد دهه فجر نام برد. «زارع» از تبيين كارآمدی نظام اسلامی براساس ارزش‌های معنوی، تأكيد بر منزلت و كرامت انسان‌ها، تبيين انديشه‌های سياسی و دينی حضرت امام‌خمينی(ره) و ادای احترام به ساحت شهيدان را از مهمترين اهداف برگزاری مراسم دهه فجر عنوان كرد.

وی، تقويت روحيه افتخار و بالندگی مردم، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، نشان دادن استحكام انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۲۶ سال از پيروزی انقلاب و افزايش آگاهی عمومی به ويژه نسل جوان نسبت به ماهيت و اهداف انقلاب را از ديگر اهداف برگزاری مراسم دهه فجر برشمرد.

رييس ستاد دهه فجر در ادامه از دهه گراميداشت پيروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه‌عطف پاسخگويی مسئولان به مردم نام برد و افزود: دهه فجر، ايام ظهور و بروز مطالبات مردم است. مردم مايلند بدانند انقلاب چه پيشرفت و ارمغانی داشته و مسئولان بايد در سال پاسخگويی، جوابگوی مردم باشند. وی اظهار كرد: بايد فاصله عملكرد مسئولان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بيشتر شود تا مراسم دهه فجر مردمی‌تر شود.

محمد زارع با اشاره به برنامه‌های اين ستاد به مناسبت دهه فجر گفت: ستاد دهه فجر با تشكيل ۳۲ كميته تخصصی در ستاد مركزی، ۲۸ كميته در استان‌ها، ۱۲ هزار كميته در شهرستان‌ها، ۳۴ هزار ستاد روستايی و عشايری و نزديك به ۱۵۰ ستاد در كشورهای مختلف مراسم دهه فجر را با شكوه فراوان برگزار خواهد كرد.وی اضافه كرد: بيش از ۳۵۰ هزار ستاد متكی به مردم در كارخانه‌ها، مساجد، اصناف، پايگاه‌های بسيج، نهادها و وزارتخانه‌ها خود را برای برگزاری مراسم بيست‌وششمين سالگرد انقلاب آماده كرده‌اند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo