شهید آوینی

 

ایجاد هزار و 443 فرصت شغلی در كانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان تهران
هزار و 443 نفر در 200 كانون فرهنگی و هنری مساجد استان تهران مشغول به كار هستند كه از این تعداد 243 نفر به صورت ثابت و 1200 نفر به صورت پاره وقت می‌باشند.

به نقل از دبیرخانه كانونهای فرهنگی و هنری مساجد تهران، محمد كاظم نعمت‌اللهی مسئول طرح و برنامه‌ دبیرخانه كانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در مجمع مشورتی كانونهای مساجد استان تهران گفت: از عوامل اجرایی كانونهای 25 نفر دارای مدارك دكترا، 90 نفر دارای مدرك كارشناسی ارشد، 815 نفر لیسانس، 370 نفر فوق دیپلم و دیپلم و 143 نفر از محصلین می‌باشند. وی افزود: از آنجا كه كانونهای مساجد به عنوان یكی از واحدهای وابسته به مسجد مطرح هستند و اكثراً در نقاط مهم شهر مستقر می‌باشند در بعضی مواقع حتی تا 1000 متر مربع فضای آموزشی را نیز به خود اختصاص داده‌اند.

نعمت‌اللهی تصریح كرد: در حال حاضر 5 هزار و 2300 مترمربع فضای آموزشی به ارزش تقریبی 260 میلیارد تومان فضایی است كه كانونهای مساجد استان تهران به خود اختصاص داده‌اند و این در حالی است كه تامین و نگهداری فضایی با این وسعت، ویژه فعالیتهای فرهنگی و هنری واقعاً دشوار می باشد كه این مطلب توجه بیشتر مسئولان به توانمندیهای كانونهای مساجد را می‌طلبد.

وی در ادامه سخنان خود اشاره كرد: طبق آمارگیری صورت گرفته به صورت میانگین 25 رشته آموزشی، فرهنگی، هنری و قرآنی در كانونهای مساجد تدریس می‌شود كه حداقل نفرات شركت كننده در گروههای سنی مختلف در طول سال برابر با صد هزار نفر می‌باشد و در صورتی كه هر نفر تنها در یك رشته آموزشی در یك سال شركت نماید، 14 میلیون و 400 هزار ساعت از امكانات و خدمات كانونهای مساجد بهره‌مند می شود و این در حالی است كه به دلیل اعتماد خانواده‌ها به كانونهای مساجد، فرد مراجعه كننده به كانون حداقل در چند رشته آموزشی ثبت نام می‌نماید.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo