شهید آوینی

 

ديدار دست اندركاران عقيدتى سياسى نيروى انتظامى با رهبر معظم انقلاب اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار با دست اندركاران عقيدتى سياسى نيروى انتظامى، شأن و نقش روحانيون را هدايت جامعه خواندند و افزودند: در هر عرصه‏اى كه روحانيون با هويت معنوى و مردمى خود حاضر بوده‏اند بركات فراوانى نصيب جامعه شده است.

حضرت آيت‏الله خامنه‏اى با اشاره به لزوم ساده زيستى، پرهيز از ظواهر و مقاصد دنيوى، گشاده رويى و برخورد طبيبانه روحانيون با مشكلات و دردهاى مردم افزودند: روحانى براى ايفاى نقش اساسى خود، بايد حقيقتاً روحانى باشد.

ايشان حضور مجموعه‏ هاى عقيدتى سياسى را در نيروهاى مسلح از بركات الهى دانستند و خاطرنشان كردند: عقيدتى سياسى در هر جا با منش معنوى و روحانى فعاليت كرده تأثيرات بسيار گرانبهايى داشته است.

حضرت آيت‏الله خامنه‏اى گسترش فعاليت مطلوب و مؤثر مجموعه عقيدتى سياسى نيروى انتظامى براى تعالى و تقويت ارزشهاى انسانى و دينى در نيروى انتظامى را ضرورى برشمردند و خاطرنشان كردند: پرهيز از تشريفات و رفتار و برخورد كاملاً مردمى و معنوى، دست‏اندركاران عقيدتى سياسى را در ايفاى وظايف سنگينشان كمك مى‏كند.

رهبر معظم انقلاب همچنين نيروى انتظامى را بعلت حضور در متن جامعه و زندگى مردم و مسؤوليت سنگينش در حفظ امنيت و نظم جامعه، نيرويى بسيار مهم خواندند و افزودند: كارهاى خوب هميشه با استقبال مردم روبرو مى‏شود.

در آغاز اين ديدار حجةالاسلام رحمانى رئيس عقيدتى سياسى نيروى انتظامى گزارشى از فعاليتهاى اين مجموعه بيان كرد و افزود: كمك به ارائه الگويى از پليس خدمتگزار، كارآمد، متدين و انقلابى از مهمترين رويكردهاى اين مجموعه است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo