شهید آوینی

 

قطعی شدن حضور فیلم جنگ کودکانه در جشنواره بین المللی فیلم فجر

محسن علی اکبری تهیه کننده فیلم جنگ کودکان با ارسال نمابری برای حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرد.

چندی پیش ابولقاسم طالبی اعلام کرده بود به دلیل مشخص بودن فیلم های برگزیده جشنواره پیش از برگزاری حاضر نیست فیلم خود را به جشنواره ارائه دهد . در این میان محسن علی اکبری با ارائه متنی از حضور فیلم در جشنواره خبرداد .

در این متن آمده است : "بار دیگر می رود تا شمیم عطر بهار ، در قلب زمستان ، مشام جانهای عاشق را بنوازد و سرزمین امن مان در آستانه یادآوری روزهای حماسه قرار گیرد."

در ادامه این متن با ابراز صمیمانه ترین تبریکات به فجر آفرینان و متولیان بزرگداشت فرخنده ترین واقعه تاریخ سرزمینمان... اعلام شده است : "با کمال افتخار و امتنان عرضه می داریم سهم داشتن در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم یادآوری به ثمر نشستن سالها مبارزه در سال 57 شیرین ترین افتخار است، اگر نصیب خدمتگزاران شود و امروز افتخار می کنیم که بدون هیچگونه چشمداشت و تنها با آرزوی هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف مقدس انجام یک رسالت فرهنگی و ملی در جشنواره فجر حضور یابیم که امید است صدق نیتمان مورد قبول درگاه پروردگار کریم و مردم انقلابی و هنر دوست کشورمان قرار گیرد.

با تقدیم مراتب، سپاس و قدردانی از زحمات تمامی زحمتکشان و عزیزان مسوول و متعهد کشور که در تلاشی شبانه روزی خود را وقف هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم فوق نمودند."

شایان ذکر است فیلم جنگ کودکانه برای نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش در آمد . این فیلم محصول موسسه فرهنگی - هنری شهید آوینی است .

درباره فیلم سینمایی جنگ کودکانه

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo