شهید آوینی

 

برگزاری همایش جوان، هویت و آراستگی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اقدام به برگزاری همایش یک روزه "جوان، هویت و آراستگی" با هدف احیای فرهنگ اصیل ایرانی در جامعه جوان دانشگاهی نموده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با اشاره به این موضوع که در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی نتوانسته ایم به اهدافی که در ابتدای انقلاب داشتیم دست پیدا کنیم، اظهار داشت: شناخت دیدگاههای علمی پیرامون مساله پوشش و هویت از اهدافی است که در این همایش دنبال می کنیم.

دکتر حبیب مجیدی با تاکید بر این موضوع که بیش از 25 هزار دانشجو در واحد تهران جنوب مشغول تحصیل هستند، افزود: 62 مقاله در این ارتباط به دبیرخانه همایش ارسال شده که از بین آنها 5 مقاله برتر در روز برگزاری همایش ارایه خواهد شد.

وی گفت: کار فرهنگی را نمی توان با اجبار انجام داد و به نتیجه دلخواه رسید، بلکه باید در این زمینه فرهنگسازی بشود که آن هم نیازمند درونی کردن هنجارها و ارزشها می باشد.

در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در ارتباط با محورهای این همایش گفت: نقش حجاب در سلامت خانواده و جامعه؛ حجاب، تحصیل، اشتغال و ورزش جوانان؛ حجاب و ازدواج جوانان؛ حجاب، جوان و توسعه اسلامی و فلسفه حجاب از دیدگاه روان شناسی و جامعه شناسی از جمله محورهای مورد نظر در همایش جوان، هویت و آراستگی است.

شایان ذکر است همایش مذکور روز چهارشنبه نهم دی ماه سال 83 با حضور اساتید دانشگاهی در فرهنگسرای دانشجو برگزار می شود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo