شهید آوینی

 

اسامه بن لادن : کسانی که درانتخابات آینده عراق شرکت می کنند کافرند

شبکه خبری الجزیره به تازگی نوار صوتی جدیدی از اسامه بن لادن رهبر گروهک تروریستی القاعده را پخش کردکه درآن وی خواستار تحریم انتخابات سراسری عراق شده است.

شبکه خبری الجزیره با پخش این نوارصوتی یاد آورشد: رهبرگروه القاعده ابومعصب الزرقاوی عضو برجسته این گروه را رهبرگروه القاعده درعراق معرفی کرده است.

بن لادن در این نوار صوتی عملیات ابومصعب الزرقاوی علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی را درعراق ستود وگفت: تصور نمی کنم رهبر مجاهد القاعده درعراق و گروههایش تنها هستند زیرا مردم و طوائف عراق آنها را انتخاب کرده اند هرچند که ما به امر و فرمان خدا به درخواست آنها پاسخ می دهیم و درمسیریکپارچگی و وحدت حرکت می کنیم .

رهبرگروه القاعده درادامه اظهارداشت: ما ازهمکاری گروههایی که با ما متحد می شوند استقبال می کنیم وازایجاد دولت حق و نابودی دولت باطل به طور گسترده استقبال می کنیم .

بن لادن می گوید: ابومصعب الزرقاوی امیرو رهبر گروه القاعده در سرزمین عراق است و همه می دانیم که زرقاوی رهبرگروه القاعده درعراق می باشد و پیروانش  ازاو اطاعت و فرمانبرداری می کنند و دستوراتش را اجرا می نمایند.

رهبر گروه القاعده با اشاره به مساله انتخابات سراسری عراق، ازبرگزاری این انتخابات درتاریخ مقررخود یعنی 30 ژانویه آتی (11بهمن ماه ) انتقاد کرد و شرکت کنندگان در آن را کافر تلقی کرد زیرا به اعتقاد وی، آنها به قانون اساسی که پل برمرحاکم سابق آمریکایی عراق وضع کرده است، روی آورده اند.

اسامه بن لادن مردم عراق را تحریم انتخابات سراسری در این کشور دعوت کرده و مدعی شده : کسانی که درانتخابات آینده عراق شرکت می کنند کافرهستند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo