شهید آوینی

 

فراخوان هشتمین همایش بزرگداشت حكیم ملاصدرا

هشتمین همایش ملاصدرا كه اول خرداد سال آینده برگزار می‌شود، فراخوان داد.

این همایش به منظور بزرگداشت و معرفی بیشتر فیلسوف ایرانی حكیم صدر المتالهین شیرازی (ره) و بررسی جوانب مختلف آراء و آثار او هشتمین همایش را به مناسبت روز ملاصدرا (اول خرداد) را برگزار می‌كند.

در این همایش به طور خاص حكمت عملی در مكتب ملاصدرا و به طور عام، فلسفه اخلاق، فلسفه سیاسی، فلسفه هنر و فلسفه حقوق مورد بررسی محققان قرار خواهد گرفت.

دبیرخانه این همایش از اساتید اندیشمندان و پژوهشگران فلسفه كلام عرفان و دیگر رشته های مرتبط دعوت كرد تا چكیده مقاله را تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه سال جاری و اصل مقاله خود را تا پایان فروردین ماه سال 84 درباره یكی از موضوعات یاد شده به نشانی تهران، بزرگراه رسالت، روبروی ضلع شمالی مصلای بزرگ تهران، مجتمع امام خمینی (ره) ساختمان شماره 12 صندوق پستی 6919/15875 ارسال كنند.

شركت كنندگان در همایش می توانند اصل مقاله خود را به پست الكترونیكی Congress@mullasadra.Org و یا به نشانی دبیرخانه همایش ارسال نماید. علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8153221 - 021 و آدرس الكترونیكی www.mullasadra.org تماس بگیرند.

گفتنی است،‌ مقالات رسیده به دبیرخانه همایش برگشت داده نخواهد شد و بنیاد حكمت اسلامی صدرا می‌تواند از حقوق آن استفاده كند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo