شهید آوینی

 
مسابقات سراسری قرآن دانشجویان نیروهای مسلح آغاز به كار كرد

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان نیروهای مسلح امروز در دانشگاه امام حسین(ع) آغاز به كار كرد.

در این مسابقات 55 دانشجو از دانشگاه‌های نیروهای مسلح در پنج رشته شركت كردند كه 15دانشجو در رشته قرائت، پنج دانشجو در رشته حفظ كل قرآن، 8دانشجو در رشته حفظ 20جز قرآن، 9دانشجو در رشته حفظ 10جز قرآن و 18دانشجو در رشته مفاهیم با یكدیگر به رقابت می‌پردازند.
دومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان نیروهای مسلح طی امروز و فردا در تالار اندیشه دانشگاه امام حسین ادامه خواهد داشت و در پایان مسابقات به نفرات برگزیده جوایز و هدایایی اهدا خواهد شد.
صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام مظم رهبری در نیروهای كل مسلح، در افتتاحیه این مسابقات با اشاره به اهمیت و پخش قرآن در جهان اسلام گفت: كتاب قرآن تنها كتاب آسمانی دست نخورده و تحریف نشده در جهان است كه در برابر نظام سلطه و نظام قابیلیان ایستاده است.
وی در ادامه سخنان خود به كشتار مسلمانان در سه كشور عراق، فلسطین و افغانستان اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: میانگین جنایات صدام در عراق سالانه سی‌هزار نفر بود اما اكنون كه آمریكایی‌ها با شعار دموكراسی و آزادی وارد عراق شدند بیش از یك میلیون نفر در عراق مفقودالاثر هستند و بنا به اظهارات مسئولین آمریكایی در طول هفده ماه كه آمریكا وارد عراق شده بیش از صد هزار زن و كودك عراق كشته شد.
صفایی افزود: نظامیان آمریكایی در عراق حتی مجروحانی كه به مسجدی در فلوجه پناه آورده بودند را با بی‌رحمی به شهادت می‌رساندند و این نشان دهنده این است كه نظام سلطه در جهان هنوز به جنایات خود با بی‌رحمی ادامه می‌دهد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo