شهید آوینی

 
یادواره طولانی ترین اسارت دانشجویی

یادواره طولانی ترین اسارت دانشجویی به منظور گرامیداشت دانشجوی جاویدالاثر احمد متوسلیان و همراهان و شهدای کردستان ، به همت ستاد مرکزی کنگره شهدا و اسرای دانشگاه های جهان اسلام در کردستان برگزار می شود.

محمد آقارضی دبیر ستاد مرکزی کنگره شهدا و اسرای دانشگاه های جهان اسلام گفت : اقدامات قاطع ، منسجم و پیگیر در سطح داخلی و بین المللی در خصوص آزادسازی و روشن شدن وضعیت دو تن از دانشجویان کشورمان یعنی احمد متوسلیان و سید محسن موسوی و همراهانشان که در اسارت رژیم صهیونیستی به سر می برند و طولانی ترین اسارت دانشجویی تاریخ محسوب می شود ، از جمله اهداف اصلی این ستاد می باشد. 

وی افزود: در همین راستا سومین اردوی دانشجویی بازدید از مناطق عملیاتی کردستان - مریوان و یادواره دانشجوی جاویدالاثر احمد متوسلیان و همراهان وی و نیز شهدای کردستان از چهارم لغایت ششم آذر ماه با حضور بیش از550 نفر از دانشجویان برگزار می شود.

آقا رضی گفت: دانشجویانی از دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی،علم و صنعت، شهید بهشتی، شهید رجایی، شاهد، آزاد مرکز، اسلامشهر، شهرری، علوم و حدیث، سمنان، لرستان و برخی دیگر از دانشگاه های کشور در این اردو شرکت خواهند داشت. 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo