شهید آوینی

 
ساخت مجموعه حضرت یوسف(ع) شروع می‌شود

فرج‌الله سلحشور گفت: تولید مجموعه حضرت یوسف(ع) از امشب در شهرك سینمایی انقلاب و دفاع مقدس آغاز می‌شود.

فرج‌الله سلحشور، نویسنده، كارگردان و تهیه‌كننده مجموعه حضرت یوسف(ع) درباره تولید مجموعه حضرت یوسف(ع) گفت: تولید این مجموعه كه به دلیل مشكلات مالی عصر روز پنج‌شنبه 9 مهرماه متوقف شده بود، از امشب شروع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا مشكلاتی كه این مجموعه در ارتباط با تجدید قرارداد با سیما فیلم داشت، حل شد یا خیر، گفت: بله، مشكلات حل شده و ما كار را از امشب در شهرك انقلاب و دفاع مقدس شروع می‌شود. گفتنی است،حضرت یوسف (ع)، چهارمین قصه قرآنی است كه پس از سریال‌های ایوب پیامبر، مریم مقدس و مردان آنجلس، در سیما مقابل دوربین می‌رود.

تولید این سریال از اواخر اردیبهشت ماه، به سفارش مركز سیما فیلم در شهرك سینمایی دفاع مقدس شروع شد و گروه پس از تولید بخش‌های مربوط به كودكی حضرت یوسف(ع) در دكورهای شهر فدان، بخش‌های دیگر داستان همچون مهاجرت حضرت یعقوب و خانواده‌اش به كنعان، به چاه انداختن حضرت یوسف(ع) توسط برادرانش و فوت مادر حضرت یوسف را به تصویر كشیدند.

سریال حضرت یوسف (ع) در 40 قسمت، داستان زندگی این پیامبر را از زمان تولد تا میانسالی روایت می‌كند.

عواملی همچون رسول احدی، مدیر فیلمبرداری، محسن روزبهانی، مدیر جلوه‌های ویژه، احمد امیری، مدیر صدا، مجید میرفخرایی، مدیر هنری و طراح‌لباس، فرهاد علیزاده آهی، طراح‌صحنه، سعید ملكان، طراح‌چهره‌پردازی، احمدرضا معتمدی، طراح و مدیر جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، روح‌الله برادری، مجری طرح، جمال شورجه، مشاور كارگردان، حسن نجاریان، مدیر برنامه‌ریزی و رضا استادی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل با این اثر همكاری دارند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo