شهید آوینی

 
راه اندازی سایت فلسفه برای کودکان در ايران
از سوی علاقمندان فلسفه برای کودکان در ایران سایت تخصصی فلسفه برای کودکان راه اندازی شد.

این سایت تخصصی دارای یازده پیوند به شرح زیر است : دربارة ‍فلسفه برای کودکان ؛ اخبار ‍فلسفه برای کودکان در ایران ؛ اخبار ‍فلسفه برای کودکان  درسایر نقاط جهان ؛ کتاب های فلسفه برای کودکان؛  گفت وگو ؛ همایش ها ؛ داستان های فلسفه برای کودکان؛ همکاران این مرکز ؛ دوستداران فلسفه برای کودکان در ایران ؛ دربارة این سایت ؛ سایر سایت ها .

 در بخش گفت وگوی این سایت گفت وگوهایی با متیو لیپمن بنیانگذار برنامه فلسفه برای کودکان ، پرفسور اسکار برینیفیه از فعالان فلسفه برای کودکان در فرانسه، پرفسور دیوید کندی استاد دانشگاه مونت کلیر ، دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی، و دکتر علی شریعتمداری منتشر شده است .

در بخش داستانهای فلسفه برای کودکان نیز دو داستان زیر ستارگان شب نوشته مارگارت شارپ، و لانه پرنده نوشته یه سنگ هنگ منتشر شده است .

بخش معرفی کتابهای فلسفه برای کودکان به  دو بخش : کتابهای برای کودکان و کتابهایی برای بزرگسالان تقسیم شده است که علاقمندان می توانند به معرفی و شرح مختصری از محتوای این کتابها دسترسی داشته باشند .

بخش اخبار فلسفه برای کودکان در ایران و دیگر کشورها نیز از جمله بخشهایی است که اخبار مختلف مرتبط با فلسفه برای کودکان را منتشر می کند .


این سایت با هدف اطلاع رسانی و هماهنگی هر چه بیشتر فعالیت های علاقمندان فارسی زبان به برنامه فلسفه برای کودکان طراحی شده است، تا نهایتاً با انسجام این فعالیت ها در میان فارسی زبانان سراسر جهان، به ویژه ایران، نسخه ای مطابق با فرهنگ بومی از این برنامه شکل گیرد .

آدرس این سایت عبارت است از http://www.p4c.ir.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo