شهید آوینی

 
بيانات آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر ، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند:وزارت اطلاعات کارهای بزرگی انجام داده است که برخی از آنها منحصر بفرد است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار وزیر ، معاونان و مدیران وزارت اطلاعات ضمن قدردانی از تلاشها ومجاهدت خاموش مسوولان و کارکنان این وزارتخانه تاکید کردند:وزارت اطلاعات در طول 20 سال گذشته و همچنین عناصر اصلی این وزارتخانه قبل از تشکیل آن و در سالهای ابتدایی انقلاب ، کارهای بزرگی انجام داده اند که برخی از آنها منحصر بفرد است.

 ایشان با تاکید بر لزوم قدرشناسی خدمات وزارت اطلاعات  ، مهمترین عامل موفقیت مسوولان و کارکنان این وزارتخانه را ایمان دینی آنان دانستند و خاطرنشان کردند: باید " ایمان و عشق به خدا و یاد محاسبه الهی " همواره حفظ وتقویت شود تا کار آیی این مجموعه بیش از پیش افزایش یابد.

مقام معظم رهبری افزودند: باید از فرصتهایی همچون ماههای رجب ، شعبان و رمضان جهت نزدیکتر شدن به خدا ، کسب معنویت وتقویت ایمان دینی استفاده کرد.

دراین دیدار حجت الاسلام و  المسلمین یونسی وزیر اطلاعات با اشاره به بیستمین سال تاسیس وزارت اطلاعات گفت: در این 20 سال بر غم فراز و نشیب های مختلف ، در عزم و اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ خللی ایجاد نشده و آنان همچنان با عشق به اسلام و نظام اسلامی آماده جانفشانی و مجاهدت در راه انقلاب و مردم هستند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo