شهید آوینی
 
برنامه های بسیج استان تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد
سرتیپ دوم پاسدار کلام الله خلخالی رییس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس منطقه مقاومت بسیج استان تهران در نشستی با حضور نمایندگان رسانه ها برنامه های بسیج شهرستانهای استان تهران در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

وی در این نشست گفت : این منطقه با فعال کردن ستاداصلی هفته دفاع مقدس و 10 ستادفرعی در نواحی دهگانه در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، کرج ، شهریار ، شهرقدس ، رباط کریم ، پاکدشت ، ورامین ، دماوند ، و فیرزوکوه و فعال کردن بیش از چهار هزار رده مقاومت ، برنامه های پیش بینی شده را متناسب با عناوین تعیین شده برای روزهای دفاع مقدس در سطح شهرستان های استان تهران به اجرا در می آورد .

سردار خلخالی افزود : در روز 31 شهریور ماه که روز مظلومیت و پایداری نام دارد بیش از 570 گروهان بسیجی در سطح استان رژه حماسی برگزار خواهند کرد . روز اول مهرماه در 210 حوزه مقاومت و بیش از 800 پایگاه به اشکال گوناگون برنامه های شب خاطره ، برپایی نمایشگاه و تجلیل از پیش کسوتان به اجرا در می آید .

رییس ستاد هفته دفاع مقدس منطقه مقاومت بسیج استان تهران در مورد برنامه  دیگر روزهاگفت : روز دوم مهر مراسم غبارروربی و گلباران بیش از 200 مزار شهید را خواهیم داشت . روز سوم که روز ولایت و رهبری است بسیجیان به طور گسترده به منظور میثاقی دوباره با رهبری در نماز جمعه شرکت خواهند کرد .

وی در ادامه افزود : روزچهارم مهر از سربازان نمونه بسیج استان تهران تقدیر به عمل می آید . روز پنجم مهرماه علاوه بر برگزاری صبگاه مشترک در مدارس استان تهران مسابقات ورزشی انجام خواهد شد . روز ششم مهرماه صبحگاه  مشترک کلیه نیروهای نظامی و انتظامی استان تهران را خواهیم داشت. همچنین در این روز اردوی یک روزه ، ویژه خانواده کارکنان نیز برپامی شود .

سردار خلخالی ، رییس ستاد هفته دفاع مقدس منطقه مقاومت بسیج استان تهران در پایان ضمن اعلام این خبر که یادوراه زنان ایثارگر ، دیدار با خانواده های معظم شاهد ، برگزاری محافل قرآنی به صورت مستمر در هفته دفاع مقدس انجام می گیرد اظهار امیدواری کرد  که علاوه بر بسیجیان ، دیگر اقشار جامعه نیز از این برنامه ها استفاده لازم را ببرند .

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo