شهید آوینی

 

21 كیك در 21 منطقه تهران بزرگ در نیمه‌شعبان توزیع می‌شود

رئیس ستاد مردمی اعیاد شعبانیه گفت: امسال 21 كیك به میزان بیش از 10 تن در 21 منطقه تهران بزرگ در روز نیمه‌شعبان تهیه و توزیع می‌گردد.

در آستانه اعیاد ماه شعبان، قدرت‌الله زنجانی در یك مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی در مركز همایش‌های نگار به تشریح برنامه‌های ستاد مردمی اعیاد شعبانیه در این ایام در سراسر كشور پرداخت و گفت: این ستاد را بیش از 40 نفر خیر تشكیل داده و هیچ‌گونه وابستگی به ارگان‌‌ها یا نهادهای دولتی ندارد.
وی بالاترین سرمایه این ستاد را نیروی انسانی دانست و افزود: بیش از یك میلیون نفر در 110 منطقه كشور كه شامل حدود 110 هزار محله خواهد بود این جشن مولود را برگزار می‌كنند.

زنجانی فراهم‌سازی زمینه حضور مردم را از كارهای بسیار مهم ستاد معرفی كرد و گفت: بیش از 5 الی 6 سال است كه توسط مردم كار این ستاد را دنبال كرده‌ایم و باید گفت كه این روش آثار و بركات زیادی را در پی داشته است. زنجانی گفت: تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش افراد نسبت به فلسفه انتظار، تشویق و ترغیب مردم با ارائه خدمات نذوراتشان از طریق برپایی ایستگاه‌های صلواتی و هدیه نمودن شربت و شیرینی در مكان‌های عمومی و همكاری گسترده با نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج مردمی، نهادها و ارگان‌ها، تشكل‌های فرهنگی و خصوصا شهرداری‌ها با شهروندان در ایام مبارك میلاد از دیگر كارهای ستاد می‌باشد. وی به بهره‌مندی از توانمندی افراد اشاره كرد و افزود: از هرگونه قشری برای كمك و برپایی جشن بزرگ شعبانیه استفاده می‌شود.

زنجانی افزود: تهیه و توزیع 21 كیك به میزان بیش از 10 تن در 21 منطقه تهران بزرگ، چندین نوع اقلام رایگان از قبیل پلاكاردهای عمومی، بوم، كالاهای فرهنگی، بروشورهای پیام تولد و نوار صوتی و كالاهای سوبسید دار از قبیل پرچم، ریسه‌برقی و لوستر جدید در ستاد توزیع خواهد شد. رئیس ستاد مردمی اعیاد شعبانیه گفت: همكاری فراوانی در خصوص مسابقات فرهنگی، ورزشی و فكری در مناطق خواهیم داشت. وی با بیان اینكه در سال 83 برنامه‌های ویژه‌ای از میدان راه‌آهن تا میدان تجریش خواهیم داشت افزود: برنامه‌های جنگ جوان، ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌ها می‌باشد.

وی در خصوص تزئین شهرها گفت: تزئین و طاق نصرت میادین و خیابان‌های اصلی به عهده شهرداری‌ها، آذین‌بندی‌ مراكز و ساختمان‌های مراكز، ادارات و نهادهای كشور توسط روابط عمومی ارگان‌ها، مراسم نورافشانی ویژه ولادت در سطح میادین اصلی شهر توسط سازمان زیباسازی شهرداری و آذین‌بندی محله‌ها و كوچه‌ها و بازار‌ها با هماهنگی ستاد، توسط مردم انجام خواهد شد. وی اظهار داشت: برگزاری جشن‌های میلاد و دعای عهد ویژه شعبانیه توسط هیئت امنا مساجد و نیروهای مقاومت بسیج و سازمان‌های فرهنگی با مشاركت سازمان صدا و سیما انجام می‌شود. زنجانی تصریح كرد: با عنایت به اینكه روز ولادت به عنوان روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده لذا همكاری با امدادگران از جمله وظایف این ستاد می‌باشد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo