شهید آوینی

 

برگزاری نمایشگاه عكس «عرشیان» همزمان با هفته دفاع مقدس

نمایشگاه عكس «عرشیان» با موضوع دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان مركزی و همزمان با هفته دفاع مقدس، در اراك برپا خواهد شد.

به نقل از ستاد خبری حوزه هنری، عكاسانی كه علاقه‌مندند آثارشان را در این نمایشگاه شركت دهند می‌توانند 7 قطعه عكس سیاه و سفید یا رنگی خود را در ابعاد 30*20 و 40*30 سانتی‌متر به دبیرخانه این نمایشگاه به نشانی: اراك، خیابان شهید رجایی‌(ملك)، كوچه حكمت، حوزه هنری اراك، كد پستی 8551-6-38139 ارسال كنند. گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 شهریور ماه جاری می‌باشد.

همچنین جشنواره سراسری شعر و قصه «شاخه نبات» به مناسبت بزرگداشت روز حافظ به همت مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری 18 و 19 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی شاعران و نویسندگان جوان با موضوع آزاد برگزار می‌شود و شاعران و داستان نویسان جوان 17 تا 30 سال می‌توانند آثار خود را در این جشنواره شركت دهند.

آثار ارسالی به این جشنواره در دو مرحله مقدماتی و نهایی داوری می‌شود كه در مرحله مقدماتی 70 اثر برای شركت در جشنواره انتخاب و در مرحله نهایی برگزیدگان از بین آنها معرفی می‌شوند.

بنابر این گزارش فیلم سینمایی «افسانه‌های پائیزی» ساخته ادوارد زوئیك با بازی «آنتونی هاپكینز و برادپیت» و محصول سال 1995، یكشنبه 15 شهریورماه در برنامه شب فیلمنامه حوزه هنری به نمایش درمی‌آید.

این فیلم در ادامه تكرار نمایش فیلم‌های مطرح سینمای جهان، در سانس‌های 30/16 و 19 روز یاد شده در سالن كوچك حوزه هنری به نمایش درمی‌آید.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo