شهید آوینی

 

وحيد هاشميان: هنوز با فدراسيون فوتبال ايران مشكل دارم

وحید هاشمیان مهاجم تازه وارد بایرن مونیخ به تیم ملی ایران دعوت شده است. سایت رسمی بایرن مونیخ در گزارش ویژه‌ای به بازگشت این مهاجم به تیم ملی كشورش اشاره كرده است.

در گزارش ویژه این سایت آمده است: « وحید هاشمیان نمی‌توانست برای شروع حرفه‌اش در بایرن آرزوی بهتری داشته باشد؛ این مهاجم توانمند تنها در مدت بیست دقیقه در نخستین حضورش در دیدار دوستانه‌ برابر «روتاخ» چهار گل به ثمر رساند. به هر حال مهاجم پیشین بایرن مونیخ می‌داند كه هواداران انتظار بیشتری از وی دارند. پس از آن شروع عالی، گل زدن برای هاشمیان دشوار شد. او در یازده دیدار بایرن تنها یك بار گل زد. آن هم در دیدار برابر «اس - وی رید»، تیم دسته دومی اتریش. این مهاجم ایرانی كه نمی‌خواهد تنها درد دندانش را برای ناكامی برابر دروازه‌ی حریفان سرزنش كند، در این باره گفت:« به زمان اندك دیگری نیاز دارم تا به شرایط بایرن و هم تیمی‌هایم آشنا شوم.»

هاشمیان كه «سخت كار كن و مثبت بیاندیش» شعار همیشگی‌اش در تمرینات است، صادقانه به ناكامی‌ در دیدارهای گذشته‌ی بایرن اعتراف می‌كند:« باید عملكردم بهتر از این باشد. در دیدار برابر «تی اس وی ولپكه» فرصت‌های خوبی را از دست دادم اما بی‌تردید بار دیگر راه دروازه را پیدا خواهم كرد.» بازگشت دوباره به تیم ملی ایران در بازسازی روحیه‌ و اعتماد به نفس وحید هاشمیان نقش بزرگی خواهد داشت. این مهاجم ایرانی به سبب مشكلاتی كه از آنها به عنوان «درگیری با فدراسیون فوتبال ایران» نام برده می‌شد از تیم ملی دور بود. اكنون دیدار برابر اردن در تاریخ هشت سپتامبر در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی بهترین زمان برای بازگشت این مهاجم است. با این وجود، هاشمیان ادعا می‌كند كه هنوز با مسوولان فوتبال كشورش مشكل دارد. ایران باید اردن را شكست دهد تا به راهیابی به مرحله‌ی نهایی جام جهانی 2006 آلمان امیدوار بماند.

او در این باره گفت:« هواداران و مردم ایران از من تقاضا كردند تا به تیم ملی بازگردم. می‌خواهم به كشورم كمك كنم نه به آن افرادی كه در فدراسیون كار می‌كنند. دیدار برابر اردن اهمیت ویژه‌ای دارد چرا كه با نتیجه‌ی تساوی یا شكست از جام جهانی كنار خواهیم رفت.» ماه آینده در تهران، هاشمیان سایر هم تیمی‌هایش در مونیخ را در دیدار دوستانه‌ی ایران برابر آلمان ملاقات می‌كند. او در این باره گفت:« نمی‌دانم كه در دیدار برابر آلمان بازی خواهم كرد یا خیر. باید ببینیم كه در دیدار برابر اردن چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo