شهید آوینی

 

در پی واكنش جهت دار یك روزنامه در قبال رفتار میر اسماعیلی؛

سردار آجورلو: پرچمدار ایران نیفتاده ، شما افتاده اید
نمایش عكس با ابعاد واقعی

سردار مصطفی آجورلو به انتقاد شدید از روزنامه ای پرداخت كه سعی كرده است، رفتار پهلوانانه آرش میر اسماعیلی را با تیتر "افتادن پرچمدار" زیر سوال ببرد.
مدیر عامل پاس در این مورد گفت: واقعا برای مجموعه مسئولان رسانه ای وزارت ارشاد هشداری جدی است ، كه در زیر مجموعه آنها روزنامه ای فعالیت می كند، كه به خود اجازه داده، مبانی اصیل نظام را در برخورد با رژیم صهیونیستی ، به صورت زیركانه ای زیر سوال ببرد.
شما وقتی این روزنامه را تورق می كنید، در صفحه اول با عكسی از میر اسماعیلی مواجه می شوید، كه بر روی زمین افتاده است . توگویی تمامی غم های عالم را بر دوش می كشد. در حالی كه این عكس آرشیوی است. تصویری كه از او هنگام حمل پرچم ایران دیدیم به هیچ وجه اثری از ناراحتی وافسردگی نداشت، بلكه استنباط ما از آن تصویر چیزی جز عزت نبود. چهره آرش نمایی از یك ورزشكار بزرگ بود، كه پرچم عزت وسرافرازی در دست داشت. به زمین هم نیفتاده بود. اتفاقا محكم واستوار با آن پرچم غرور انگیز دل تمام آزادگان جهان را شاد می كرد.
بعد هم در تیتر اول آن روزنامه نوشته اند ؛ "ایران اولین طلای المپیك را از دست داد".
در داخل روزنامه را هم كه رصد می كنید نواشته اند؛ "پرچمدار ایران افتاد".
خب ، حالا من می خواهم بگویم ؛ این میر اسماعیلی نیست كه افتاده است، بلكه این شما هستید كه با تفكرات ضد صلح خود در مقابل آمریكا و اسرائیل زمین افتاده اید. برای همه آنها متاسفم. لااقل باید آزاده باشند.
مدیر مسئول روزنامه پاس جوان در ادامه متذكر شد: البته ما با این گونه حرف ها ناآشنا نیستیم. یك خبرنگار از این روزنامه زمان جام ملت ها در چین ، با یك رادیوی ضد انقلاب مصاحبه كرد. ما خط امروز را هم دنباله همان قضیه چین می دانیم. البته ما از این روزنامه در یك سال اخیر به اندازه كافی مورد های مختلف دیده ایم.
رییس هیات مدیره خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در بخش دیگری از این مصاحبه یاد آور شد: ما امروز مفتخریم كه بر پایه تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم، كه این موضوع عین عزت و اقتدار است. شما با هر عینكی به این موضوع نگاه كنید، قابل دفاع است. هم از زاویه ایدئولوژیك و هم از زاویه اخلاقی و انسانی . دفاع از مظلوم عین اخلاق وانسانیت است. فریاد زدن بر سر ظالم هم همین طور.
آجورلو در ادامه این مصاحبه با تمجید از رفتار پهلوانانه میر اسماعیلی افزود: به نظر من این رفتار آرش عزیز تمام اردوی رژیم صهیونیستی را زیر سوال می برد. اینكه ما اصلا آنها را به رسمیت نمی شناسیم و حتی حاضر شویم از مدال طلا هم بگذریم، برای آنها بسیار سنگین است.
برای دیگر كشورها هم موجب تعمق و تدبیر می شود. وسعت و بازتاب این حركت جوانمردانه به حدی است، كه تمام ورزشكاران حاضر در آتن را تحت تاثیر قرار می دهد.
والبته این موضوع برای آرش عزیز، بسیار افتخار آمیز و مبارك است. او در صف اول مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته است. برای ما ایرانیان و برای تمام آزادی خواهان جهان، ارزش حركت جوانمردانه او بیشتر از تمام مدالهای المپیك است.
من این موضع مقتدرانه را از جانب میر اسماعیلی به جامعه ورزش ومردم عزیز كشورمان تبریك می گویم.
سردار آجورلو در پایان این مصاحبه گفت: من بسیار خوشحالم كه اكثر رسانه های كشور حركت بزرگ میر اسماعیلی را به خوبی پوشش دادند.
 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo