شهید آوینی


برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره قرآنی كودك و نوجوان
مراسم اختتامیه «هشتمین جشنواره قرآنی كودك و نوجوان یادواره‌ غنچه های رضوی» روز پنجشنبه 4 تیرماه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنسگرای قرآن، هشتمین جشنواره قرآن كودك و نوجوان در 13 رشته قرآنی، هنری و ادبی و در رشته های: حفظ قرآن، قرائت قرآن، ترتیل‌خوانی، اذان مفاهیم قرآنی‌، نقاشی،‌خوشنویسی، داستان نویسی، خلاصه نویسی، شعر، عكاسی و فیلم كوتاه كار خود را آغاز نمود و بسیاری از كودكان و نوجوانان از سراسر شهر تهران پس از برگزاری مراحل مقدماتی و نهایی بیش از600شركت كننده برگزیده به مرحله نهایی راه یافته و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
مجید یراق‌بافان دبیر هشتمین جشنواره قرآنی كودك و نوجوان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت‌های ریاست محترم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ریاست محترم فرهنگسرای قرآن سالهای آینده گامهای بلندتری را در جهت ایجاد تغییرات كیفی در ابعاد مختلف جشنواره برداریم.
وی از جمله این تغییرات در جشنواره قرآن كودك و نوجوانان، برگزاری برخی از رشته ها به صورت بین المللی در بین كودكان و نوجوانان پایتخت‌های كشورهای اسلامی، راه اندازی سایت ویژه‌ جشنواره به منظور ثبت‌نام و ارایه آثار برتر رشته‌‌های مختلف و برگزاری جشنواره به صورت كشوری و ... را از جمله اهداف غایی این جشنواره عنوان كرد.
علاقمندان می توانند برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره ساعت 30/17 روز پنجشنبه به فرهنگسرای قرآن به نشانی: خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید كاظمی مراجعه كنند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo