شهید آوینی


مدیر یك مؤسسه آمریكایی:نوای قرآن دلیل مسلمان شدنم بود

دكتر ابراهیم شاهین، رییس مؤسسه بین‌المللی تكنولوژی صلح‌آمیز آمریكا در عربستان گفت: تلاوت قرآن، عبدالباسط عبدالصمد در حساس‌ترین لحظه زندگی من و هنگامی كه با مرگ و زندگی گلاویز بودم آرامشی به من داد كه به اعجاز قرآن ایمان آوردم.

دكتر ابراهیم شاهین ضمن بیان این مطلب افزود: من از كودكی از طریق دوستان مسلمانم با اسلام و تعالیم آن آشنا شدم و اسلام را دینی كامل یافتم كه علاوه بر احترام و حرمت گذاشتن به پیروانش، ادیان دیگر را نیز عزیز و محترم می‌شمارد.
او افزود: شناخت تعالیم اسلامی و ارتباط من با مسلمانان در بسیاری از مواقع مرا به مسلمان شدن ترغیب می‌كرد و سرانجام رسماً مسلمان شدم تا حادثه‌ مهم زندگیم به وقوع بپیوندد.

دكتر شاهین گفت: چندی پیش به دلیل بیماری سرطان در یكی از بیمارستان‌های آمریكا بستری شدم، پزشكان به من هشدار دادند كه حتماً پس از عمل جراحی نیز امید به زندگی‌ام بسیار كم خواهد بود ولی سرانجام در نهایت اضطراب و نگرانی آماده عمل جراحی شدم، شب عمل به توصیه دوستان مسلمانم به تلاوت قرآن عبدالباسط گوش دادم و در نهایت تعجب این صوت مرا به چنان آرامشی رساند كه حتی پس از عمل نیز احساس آرامش من ادامه داشت. پزشكان معالج در كمال حیرت دلیل این بهبودی را تنها معجزه می‌دانستند.مدیر مؤسسه تكنولوژی صلح‌آمیز آمریكا در پایان گفت: پس از این معجزه باورنكردنی بود كه به خدای مسلمانان و كلام ‌و‌حیانی‌اش ایمان آوردم.

گفتنی است دكتر ابراهیم شاهین در سال 1937 در خانواده‌ای مسیحی در لبنان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در لبنان گذراند و پس از آن در دانشگاه اوكلاهمای تگزاس در رشته مهندسی شیمی تحصیل كرد. به دلیل بررسی‌ها و تحقیقات در رشته زبان و ادبیات عرب، مدیر گروه عربی این دانشگاه شد.وی در آمریكا صاحب چند كرسی علمی دانشگاه‌های آمریكا است و چندین لوح افتخار از مجامع علمی دریافت كرده است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo