شهید آوینی


بازتاب مظلومیت شهدای انتفاضه در آینه سروده های شاعران مسلمان

حسین اسرافیلی - دبیر همایش بزرگ و بین المللی شعر فلسطین گفت : دبیرخانه این همایش از مدتی قبل اقدامات خود را در زمینه جمع آوری آثار و شناسایی چهره های توانمند ادبی در جوانان آغاز كرده است.

این شاعر معاصر و دبیر همایش بزرگ بین المللی شعرفلسطین با اعلام خبر فوق گفت : قطعا از چند چهره شاخص شعر مقاومت در جهان نیز برای حضور در این همایش دعوت می شود.

حسین اسرافیلی افزود : همایش شعر فلسطین می خواهد صدای اعتراض شاعران مسلمان را به گوش جهانیان برساند و آنها را متوجه ظلم بزرگ و ناجوانمردانه ای نماید كه متوجه مردم مظلوم فلسطین است.
شاعر تولد در میدان تصریح كرد : محور اصلی همایش بین المللی شعر فلسطین ، تجلیل از شهدای به خون تپیده انتفاضه است كه مطمئن هستیم شاعران ایرانی ، به ویژه جوانان و دانشجویان در این زمینه آثار درخشانی ارائه خواهند كرد.
اسرافیلی با تاكید بر این كه ادبیات معاصر باید مانند سایر بخش های فرهنگ و هنر بر مخاطب خود تاثیر گذار باشد و به جریان ها و موضوعات روز جهان توجه كند ، یادآور شد : تلاش می كنیم كه فعالیت های ادبی را با محور قرار دادن فلسطین و حوادث مربوط به آن در سالهای آتی نیز ادامه بدهیم.

گفتنی است دبیرخانه این همایش تا 15 مهرماه 83 فعال است و نسبت به دریافت آثار ادبی اقدام می كند و سه گروه دانش آموزی ، دانشجویی و آزاد می توانند آثارادبی خود را برای دبیرخانه  همایش  صندوق پستی 177 - 14335  بفرستند.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo