شهید آوینی


برپایی نمایشگاه کتاب در پانزدهمین سالگرد ارتحال امام خمینی ‎
نمایشگاهی با بیش از پنج هزار عنوان کتاب درحرم مطهر امام (ره) گشایش می یابد. به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین نمایشگاه 200 ناشر از سراسر کشور با ارائه 5 هزار عنوان کتاب درباره انقلاب اسلامی ، زندگانی ، شخصیت ، اخلاق ، عرقان و مبارزات حضرت امام (ره) به همراه موضوعاتی همچون تاریخ ، ادبیات ، دین ، فلسفه ، علوم اجتماعی ، کودک و نوجوان شرکت دارند .

این نمایشگاه از امروز تا پایان روز پانزدهم خرداد ماه برای عموم مشتاقان و عزاداران حضرت امام (ره) دایر است .همچنین وزارت ارشاد در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه ، از درگذشت معمارکبیر انقلاب اسلامی و پیام آورعزت و شرف مسلمین در روزگار غربت ایمان ، به عنوان هجرتی جانسوز یاد شده و آمده است : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام حضور فعال و مشارکت گسترده در آیین های گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خردادماه از همه دردمندان و شیفتگان خدمت به راه و پیام آن حضرت می خواهد تا جامه شکوه حضور خود را بر کالبد غم پنهان خود بپوشانند و با حضور در آیین های سوگواری به جهانیان بگویند تا نام خمینی و یاد او در دلهایمان زنده است، انقلاب اسلامی بالنده و پاینده خواهد بود .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo