شهید آوینی

 
برنامه های پانزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س) اعلام شد

محمد علی انصاری گفت: اقشار مختلف جامعه همایش های بزرگی را به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر و حسینیه جماران در روزهای 9 لغایت 13 خرداد ماه برپا خواهند داشت.

به نقل از ستاد خبری بزرگداشت حضرت امام (س) رئیس ستاد مركزی سالگرد ارتحال امام (س) اظهار داشت: تنها راه تعالی جامعه استفاده از مكتب سیاسی امام (س) است كه متاسفانه بعضی از روشنفكرنماهای جامعه، از مكتب سیاسی امام قداست زدایی می‌كنند و این به نفع مردم نیست.
وی افزود: نباید تنها بعضی از جنبه های مكتب سیاسی امام را مورد توجه قرار داد و اگر حلقه‌ای از این مكتب مورد بی توجهی قرار گیرد حلقه های دیگر نیز آسیب می‌پذیرد.
وی كه در كنفرانس مطبوعاتی ستاد مركزی بزرگداشت حضرت امام (س) در حضور خبرنگاران سخن می‌گفت، ادامه داد: شخصیت امام (س) دارای سه نماد ارزش‌های انسانی،‌ ملی و مكتبی بود و بزرگداشت ایشان با دو هدف تكریم از شخصیت و مكتب سیاسی امام (س) انجام می‌گیرد.
انصاری شخصیت امام (س) را ممتاز، منحصر به فرد و جامع الاطراف خواند و گفت: تجلیل از امام (س) در نگاه بسیاری از انسان‌ها، نمود یك جریان فطری و انسانی است.
وی در ادامه افزود: وقتی ملاك های انسانی در یك شخص تمركز می‌یابد، انسان‌های دیگر در مقابل او تواضع می‌كنند.
دبیر ستاد مركزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (س) بر ایران دوستی و وطن خواهی امام (س) تاكید كرد و گفت: ‌یكی از نمادهای ملی گرایی امام این است كه در جنگ تحمیلی حاضر به از دست دادن یك وجب از خاك كشور نشد.
انصاری اقدامات آمریكائی ها در زندان ابوغریب عراق را بحران اخلاقی خواند و با رد همه ایدئولوژی‌هایی كه مدعی هدایت بشریت هستند، تصریح كرد: اخلاق و ایدئولوژی، در مكتب سیاسی امام از جایگاه بالایی برخوردار است.
وی تاكید كرد: خرداد ماه جلوه پیوند امام و امت را بار دیگر به جهانیان گوشزد خواهند نمود و روز پانزدهم خرداد وزیر كشور در حرم مطهر سخنرانی خواهند داشت.
وی اعلام داشت: حسب اطلاع رسیده به ستاد مركزی مراسم های مهمی جهت بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) در شهرهای مختلف عراق به صورت خود جوش توسط مردم مسلمان عراق انجام خواهد شد.
رئیس ستاد مركزی سالگرد ارتحال امام افزود: اقشار مختلف از جمله جوانان، دانشگاهیان، ورزشكاران، دانش آموزان، هنرمندان نیز همایش های بزرگی را به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر و حسینیه جماران در روزهای 9 لغایت 13 خرداد ماه برپا خواهند داشت.
انصاری اضافه كرد:‌ مراسم ویژه بانوان در حسینیه شماره 2 جماران با حضور بیت شریف حضرت امام در صبح روز 13 خرداد ماه انجام می‌گردد.

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo