شهید آوینی
 
   ويروس SASEER با تکنيک بلستر در حال گسترش است

یک ویروس جدید با عنوان Sasser که درجه آلودگی آن متوسط اعلام شده در حال گسترش است. به گزارش متخصصان امنیتی این ویروس از تکنیکی استفاده می کند که سال گذشته ویروس معروف بلستر از آن سود می برد و سیستم های عامل ویندوز2000 ، ویندوز XP و ویندوز سرور تاثیر می گذارد و در عین حال قادر به تاثیر روی ویندوز NT ، 98 و یا کامپیوترهای لینوکس نیست.
فايل اين ويروس که روي دستگاه نصب مي شود avserve.exe نام دارد اما اين فايل نه از راه اي ميل که از راه TCP/IP به سيستم هاي کامپيوتري نفوذ مي کند. بنابراين امکان آلودگي گسترده توسط اين ويروس تنها با اتصال به اينترنت وجود دارد. دستگاهي که به اين ويروس آلوده مي شود پس از اعلام يک پيغام خطا reboot مي شود.

اگر سیستم عامل شما از خانواده ماکروسافت است , شدیدا تهدید می شوید . نشانه این ویروس reboot شدن بدون دلیل کامپیوتر شما است. پس سریعا اقدام کنید. باکلیک بر روی لینکهای زیر , ویروس کش مربوط به سارس را دانلود کنید و سپس بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

+ Patch مايكروسافت براي جلوگيري از ابتلا، براي ويندوز XP
+ Patch مايكروسافت براي جلوگيري از ابتلا، براي ويندوز 2000
+ Patch مايكروسافت براي جلوگيري از ابتلا، براي ويندوز 2003
+ صفحه اختصاصي مايكروسافت در ارتباط با ويروس Sasser
+ صفحه اختصاصي Symantec در ارتباط با ويروس Sasser
+ ابزار شركت Symantec برای شناسايي و از بین بردن ویروس
+ توضيحات شركت Symantec در مورد از بین بردن ویروس


... همچنين همين امروز مايكروسافت براي كليه نسخه هاي ويندوز اقدام به ارائه يك اصلاحيه تحت عنوان Sasser Removal Tools نمود كه نحوه عمل آن اصلا شبيه يك Remover نيست. ولي به هر حال دانلود و اجراي آن نيز واجب است ...

دانلود مستقيم Remover

 

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo