شهید آوینی


 

پیام تسلیت حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی در پی در گذشت کیومرث صابری

در پی درگذشت كیومرث صابری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسلامی ایران، در پیامی، ضایعه‌ی فقدان جانگداز گل‌آقای ملت ایران را به جامعه‌ی فرهنگی و هنری كشور و همه‌ی دوستداران صفا، شعر، شعور و بیداری‌گری تسلیت گفت.

متن كامل پیام رییس‌جمهور به شرح ذیل است:
« بسم الله الرحمن الرحیم»
خبر، چنان سنگین و تابسوز است كه به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
روان بهارآفرین هنری مرد والامنش ایران‌زمین، حضرت كیومرث صابری در بهار طبیعت از تن خسته و رنج‌كشیده‌ی او پر كشید و به ملكوت اعلی پیوست.
من این ماتم جانگداز را به جامعه‌ی فرهنگی و هنری كشور و همه‌ی دوستداران صفا و شعر و شعور و بیداری‌گری «گل‌آقای ملت ایران» به‌ویژه به همسر پرهیزگار و بزرگوار و دختر عزیز و شكیبا و داماد مكرمش و به همه بستگان این بزرگ‌مرد عرصه‌ی فرهنگ و هنر كشور، تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفركرده علو درجات طلب می‌كنم.

سید محمد خاتمی
رییس جمهوری اسلامی ایران»


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی پیامی درگذشت كیومرث صابری فومنی كه وی را نویسنده توانا، ادیب گرانمایه و طنزنویس بی‌نظیر و گل‌آقای ملت ایران توصیف كرده را به اهل فرهنگ و ادب و تمامی مردم ایران به‌ویژه خانواده وی تسلیت گفت.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo