شهید آوینی

کشورهای اسلامی در پیگیری حادثه منا به صدور بیانیه و اعلامیه اکتفا نکنند

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه کشورهای اسلامی در پیگیری حادثه منا به صدور بیانیه و اعلامیه اکتفا نکنند، گفت: فاجعه تأسف بار منا نشان

بارز سوء مدیریت و بی کفایتی حاکمان عربستان است.

94/07/04

کشورهای اسلامی در پیگیری حادثه منا به صدور بیانیه و اعلامیه اکتفا نکنند

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به کشته شدن زائران خانه خدا در منا اظهار داشت: اولین باری نیست که بی کفایتی سعودی ها در اداره حرمین شریفین به اثبات می رسد بلکه سال هاست شاهد سوءمدیریت این خاندان در مکه بوده ایم.
وی ادامه داد: فاجعه تأسف باری که در منا اتفاق افتاد، نشان بارز سوء مدیریت و بی کفایتی حاکمان عربستان است؛ چراکه آنها زیر بار حرف منطقی نمی روند.
سخنگوی جبهه پیروان گفت: هم اکنون بهترین زمان است که جهان اسلام و سازمان کنفرانس اسلامی خصوصاً کشورهای اسلامی این موضوع را از طریق بین المللی پیگیری کنند؛ در واقع این حادثه موضوع ساده ای نیست که کشورهای اسلامی با صدور بیانیه و اعلامیه به آن اکتفا کنند، بلکه این کشورها باید از طریق رؤسای دولت ها نشست ویژه ای در سازمان کنفرانس اسلامی برگزار کنند.
سجادی با تأکید براینکه عمق فاجعه بسیار زیاد است، یادآور شد: باید از طریق کشورهای اسلامی به فساد و سوء مدیریت در مکه پایان داده شود و بین الملل اسلامی باید اداره دو شهر مکه و مدینه را برعهده گیرند. چراکه نفوس مسلمانان در خطر جدی افتاده است.
وی گفت: باید برای اداره مکه و مدینه فکر جدی شود؛ مخصوصاً زمانیکه ایام حج واجب است.
سخنگوی جبهه پیروان افزود: امکان پذیر است که نشست فوق العاده ای میان کشورهای اسلامی برگزار شود و حادثه مکه را بررسی کنند.
سجادی خاطرنشان کرد: گروه های حقیقت یاب باید از سوی کشورها و سازمان کنفرانس اسلامی تشکیل شوند و عمق فاجعه را پیگیری کنند.

منبع:تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo