شهید آوینی

آیت‌الله مکارم شیرازی:
تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است        

آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مشت محکمی بر دهان دشمنان کینه‌توز است.

93/12/14


آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ‌به همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین که ظهر امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مهم بوده این است که از کلیات عبور کنیم و به راهکارهای کاربردی بپردازیم برنامه‌های عملی را به طور شفاف در اختیار جامعه قرار دهیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه ‌این پیام با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمنان آورده است: در تاریخ زندگی همه انسان‌ها روزهایی پیش می‌آید که باید با قوت و قدرت تمام و با فداکاری و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم و به آن‌ها نه بگوییم تا بتوانیم عزت، شرف و افتخارات و استقلال خود را حفظ کنیم.

در بخش دیگری از این پیام مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: اکنون یکی از آن زمان‌ها است که دشمنان کینه توز که از تشکیل حکومت اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی و هیهات منه الذله سخت عصبانی هستند تصور می‌کنند می‌توانند با تحریم‌های خود ملت ما را به زانو در آورند در حالی که کور خوانده و اشتباه کرده‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم بهره گیری از اقتصاد مقاومتی عنوان کردند: اکنون لازم است با بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی که ابتکار آن بوسیله رهبر معظم انقلاب صورت گرفته مشت محکمی به دهان دشمنان کینه توز بزنیم و برای همیشه او را مایوس کنیم.

در پایان این پیام آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: اقتصاد مقاومتی درست شبیه چیزی است که در عصر ظهور اسلام و درخشش انوار قرآن در عصر حضرت رسول الله واقع شده که دشمنان و منافقان گفتند که اصحاب رسول خدا را تحریم کنید و کمک‌های مالی به آن‌ها نکنید تا از گرد او پراکنده شوند قرآن مشت محکمی به دهان آن‌ها کوبید و فرمود که در کشوری زندگی می‌کنیم که خدای متعال خزانه آن را در اختیار ما گذاشته و مردم با استعداد هر‌گاه این منابع را به خوبی مدیریت کرده و برنامه ریزی دقیقی بوسیله مغزهای متفکر اقتصادی تنظیم شود و به قناعت در مصرف آن‌ها روی آوریم به یقین توطئه‌های دشمن در هم کوبیده می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo