شهید آوینی

 

معاون دبيركل حزب‌الله: امام خمينی(ره) بزرگترين مصلح عصر حاضر است

«شيخ نعيم قاسم» معاون دبيركل حزب‌الله لبنان، امام خمينی(ره) را بزرگترين مصلح عصر حاضر دانست و افزود: محبت ملت فلسطين به حضرت امام(ره) برای دشمنان زجرآور است اما آن‌ها بايد بدانند كه مجاهدان فلسطين با تمسك به انديشه‌های امام، ادامه دهنده راه خمينی كبير هستند.

به نقل از پايگاه اطلا‌ع‌رسانی تلويزيون حزب الله، شيخ نعيم قاسم، معاون دبيركل حزب‌الله لبنان با ايراد اين سخن در مراسمی كه 14 خردادماه به مناسبت بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) به همت سفارت جمهوری اسلامی ايران در بيروت لبنان برگزارشد، از مقام شامخ امام راحل تجليل‌كرد.

معاون دبيركل حزب الله با بيان اين مطلب كه امام خمينی(ره) نخستين كسی بود كه حكومت اسلامی را در عصر حاضر بنانهاد، افزود: با وجود اينكه ايشان جز آزادی برای كشورهای منطقه چيز ديگری نمی‌خواست؛ اما مورد بی‌لطفی و جفای دشمنان قرارگرفت.

شيخ نعيم در ادامه سخنان خود به ويژگی‌های برجسته شخصيت امام(ره) و انديشه‌های ايشان اشاره‌كرد و گفت: امام خمينی(ره) در راه خود بدون تمسك به قدرت‌های شرق و غرب تنها به خداوند متعال توكل‌كرد و همه مسلمانان جهان را به وحدت و همبستگی فراخواند.

وی به قضيه فلسطين اشاره‌كرد و گفت: فلسطين، مركز وحدت مسلمانان، وحدت كشورهای عربی و تمام مستضعفان جهان است كه اگر در چنگال رژيم غاصب باقی‌ بماند، دامنه تجاوز به ساير كشورهای منطقه نيز تسری‌می‌يابد.

معاون دبيركل حزب الله لبنان در پايان عشق فلسطينيان به امام خمينی(ره) را ستودنی توصيف‌كرد و افزود: اين محبت ملت فلسطين برای دشمنان زجرآور است اما آن‌ها بايد بدانند كه مجاهدان فلسطين با تمسك به انديشه‌های امام، ادامه دهنده راه خمينی كبير هستند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo