شهید آوینی

 

حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج زبوني مستكبران عالم بود
محمود احمدي‌نژاد در پيامي به مناسبت چهلم شهداي حسينيه سيدالشهدا شيراز اعلام كرد: هرچه توانايي، اقتدار و عزت ملت ايران اوج مي‌گيرد، مستكبران عالم بيشتر عصباني مي‌شوند و حادثه حسينيه سيدالهشدا اوج بدبختي و زبوني آنان بود.

به نقل از روابط عمومي استانداري فارس، محمود احمدي‌نژاد در اين پيام با تبريك و تسليت چهلم شهداي حسينيه سيدالشهدا شيراز آورده است: كاروان حق‌پويان و حق‌جويان، ديرزماني است كه حركت خود را آغاز كرده و به راه خود ادامه مي‌دهد.

وي در اين پيام با بيان اينكه اين حركت از زمان حضرت آدم آغاز شد و تا زمان حضرت محمد(ص) ادامه داشت، آمده است: بعد از ايشان ائمه صلوات‌الله عليهم ‌اجمعين از حضرت امير تا حضرت ابا‌عبدالله و از ايشان تا صاحب‌الامر و پيروان و اصحاب و دلباختگان ائمه همه از همين كاروان هستند.

رئيس‌جمهور در بخشي از پيام خود با تاكيد بر اينكه ايثار، مجاهدت و شهادت رسم مالوف آنان و پيروان ايشان است، رساترين و موثرترين پيام را پيام مظلوميت شهدا دانسته و با اشاره به اينكه اگر نبود خط سرخ شهادت چراغ هدايت خاموش مي‌شد و فرياد مظلوميت مظلومان تاريخ به ‌جايي نمي‌رسيد، خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ميوه‌اي از درخت مبارك طوبي و حاصل رنج‌ها و زحمت‌هاي پيامبران و اوليا خدا است و ان‌شا‌الله مقدمه تشكيل حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) است.

احمدي‌نژاد ادامه داد: 30 ‌سال است كه مستكبران عالم تمام توان و استعداد خود را عليه جمهوري اسلامي ايران بسيج كرده‌اند، موج ترورهاي سال‌هاي 60 و 61، توطئه‌هاي وسيع مرزي، جنگ تحميلي، مقابله‌هاي اقتصادي، هجمه فرهنگي، استفاده از ابزار بين‌المللي نظير شوراي امنيت و ... كه نمونه‌ آن موضوع هسته‌اي است، ايجاد كانون‌هاي بحران در منطقه خاور‌ميانه و ترساندن بعضي دولت‌ها از جمهوري اسلامي و ده‌ها پروژه ديگر سلسله اقداماتي است كه عليه ملت ايران انجام شده است.

رئيس‌جمهور در ادامه پيام خود آورده است: هرچه توانايي، اقتدار و عزت ملت ايران اوج مي‌گيرد، آنان بيشتر عصباني مي‌شوند و اخيرا ناكارآمدترين ابزارها كه واقعا نشان‌‌دهنده ضعف و زبوني آنان است را رو كرده‌اند و آن ابزار ترور و آدم‌كشي است.

احمدي‌نژاد با تصريح اينكه حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختي و زبوني آنان را به ‌تصوير كشيد، تاكيد كرد: انتخاب حسينيه آن ‌هم حسينيه‌اي به ‌نام سيدالشهدا نشان مي‌دهد آنان با راه حسيني مخالف هستند، يعني با عدالت، با نور، با محبت و عشق، با هدايت و كمال و با بالاترين ارزش‌هاي انساني و الهي مخالف هستند و جالب‌تر اينكه آنان مي‌خواهند با به شهادت رساندن عاشقان شهادت، راه شهادت و عشق و كمال را سد كنند.

رئيس‌جمهور اين همه سينه‌زني و اشك ريختن و عزاداري را نشان دلدادگي مردم ايران به اباعبدالله‌الحسين و اهل‌بيت دانست و افزود: اين جوانان عزيز طالب شهادت ‌هستند، آنوقت مي‌خواهند با شهادت آنان را از ميدان به در كنند.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه در تحقيقات مراجع مسئول، وابستگي بمب‌گذاران به محافل استگباري و صهيونيستي مشخص شده، تصريح كرد: اين سند ديگري از رسوائي اين محافل زبون است.

وي خطاب به مردم ايران نيز اظهار داشت: عزيزان نشانه‌هاي ضعف و شكست دشمنان و ملت ايران بيش از گذشته هويدا شده است.

رئيس‌جمهور در پايان پيام خود با تسليت و تبريك مجدد شهادت شهداي حادثه انفجار حسينيه سيدالشهدا شيراز خطاب به خانواده شهدا تاكيد كرد: ملت ايران در مسير الهي ثابت قدم است و جوانان عزيز با تأسي به امام بزرگوار و رهبري عزيز پرچمدار اين راه هستند.

در حادثه انفجاري كه ساعت 21 روز شنبه 24 فروردين در حسينيه سيدالشهدا كانون رهپويان وصال شيراز رخ داد، تعداد 14 نفر از عزاداران امام حسين (ع) شهيد و قريب به 100 نفر مجروح شدند.

در هفته آخر ارديبهشت، عاملان بمب‌گذاري در اين حسينيه توسط وزارت اطلاعات شناسايي و دستگير شدند. 
 

منبع: خبرگزاري فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo