شهید آوینی

 
سالن ورزشي جانبازان و معلولين هرمزگان افتتاح شد

 سالن ورزشي وي‍ژه جانبازان و معلولين استان هرمزگان افتتاح شد.
طاهايي، معاون اجتماعي و فرهنگي وزارت كار و امور اجتماعي گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دولت برنامه هاي گسترده اي را براي احداث پروژه هاي وزشي در دست اجرا داشت اما شروع جنگ تحميلي روند سازندگي كشور را به تعويق انداخت.

وي به اقدامات دولت نهم در زمينه توسعه فضاهاي ورزشي اشاره كرد و افزود: از 2 هزار و 922 پروژه سازمان تربيت بدني،750 پروژه روستايي هستند كه نشان دهنده تلاش دولت براي گسترش ورزش در سطح روستا هاست.

معاون وزير كار ابراز داشت: با توسعه مطلوب فضاهاي ورزشي در سال هاي آتي، دولت عدالت محور دين خود را به جامعه ورزشي ايران ادا مي كند.
معاون سياسي امنيتي استانداري هرمزگان نيز در اين مراسم گفت: ورزشكاران جانباز و معلول استان با وجود شايستگي و استعداد فراوان، در كسب مدال هاي رنگين از سالن مناسب بهره مند نبوده اند.

پرآور با اشاره به اينكه به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي قرار است 30 پروژه بزرگ ورزشي در سطح كشور افتتاح شود، تصريح نمود:اميدواريم هر روز بر وسعت خدمات دولت افزوده شود.

مديركل تربيت بدني هرمزگان نيز با اشاره به اينكه در سال هاي اخير وزشكاران معلول استان افتخاراتي را در سطح كشور بدست آورده اند اظهار داشت: ورزش معلولان در برنامه هاي تربيت بدني استان از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است كه براي اين مهم نيز توجه خاصي منظور شده است.

به گفته مدير كل تربيت بدني استان، وزشكاران هرمزگاني ثابت كردند كه هرمزگان در بعد ورزش محروم نيست و برگزاري 42 دوره مسابقه در جام شهداي خليج فارس و برگزاري مسابقات ليگ برتر و ليگ دسته دوم در استان گواه روشني بر اين ادعا است.

اين مقام مسئول به همايش پياده روي خانواده در شهر بندرعباس اشاره كرد و افزود: در اين حركت كه صدها هزار نفر از خانواده هاي ورزش دوست بندرعباسي حضور داشتند، ركوردي ملي و جهاني در پياده روي به نام هرمزگان ثبت شد، به طوريكه بندرعباس به عنوان پايتخت پياده روي جهان لقب گرفت.

وي افزود: به طور قطع با افتتاح اين مجموعه، آرزوي ديرينه جانبازان و معلولاني كه در مسابقات و ليگ باشگاهي مي درخشند، به حقيقت مي پيوندد.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo