شهید آوینی

 
رئيس‌جمهور: جنازه متعفن رژيم صهيونيستی را نمی‌توانند با برگزاری مراسم جشن تولد زنده كنند

رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز فلسفه وجودی رژيم صهيونيستی زير سؤال رفته، تصريح كرد: كسانی كه فكر می‌كنند با برگزاری مراسم جشن تولد می‌توانند اين جنازه متعفن را زنده كنند، سخت در اشتباهند.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی رياست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد، روز پنج‌شنبه 19 ارديبهشت در همايش «توفيق خدمت» كه با حضور اكثريت نمايندگان منتخب مردم برای هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بيان اينكه اصولگرايی يك واژه ارزشمند و مقدس است، اظهار داشت: اصولگرايی به معنای يك باند، حزب و جناح و تابلويی برای خودخواهی‌های سياسی و كشمكش نيست.

رئيس‌جمهور با بيان اينكه اگر كار برای خدا نباشد بهترين و زيباترين كارها نيز ابتر و مضر است، گفت: به خصوص در مجلس شورای اسلامی همه كارها بايد برای خدا باشد زيرا كار در آنجا سخت است.

احمدی‌نژاد تصريح كرد: ما به مجلس مقتدر و توانمند نياز داريم كه از مرز قانون، عدالت و آرمان‌ها دفاع كند و تكيه‌گاه و پشتيبان ملت باشد.

وی با بيان اينكه مردم مسئوليتی را به دوش مجلس و دولت گذاشته‌اند تا به اتفاق هم به پيش بروند، اظهار داشت: جايگاه مجلس، وسيع و دولت، خدمتگزار و نوكر مردم است.

احمدی‌نژاد با تأكيد بر اينكه بايد از فرصت و توفيق خدمت به طور كامل بهره گرفت، اظهار داشت: دولت و مجلس می‌توانند به عنوان يار همديگر و در كنار هم كارهای بزرگی انجام دهند.

رئيس جمهور با بيان اينكه شأن قانون‌گذاری بسيار بالا است، گفت: امروز مأموريت بزرگ ما اين است كه قانونگذاری را در جايگاه خود تبيين و معرفی كنيم.

وی با بيان اينكه قانون بدون كار كارشناسی شده راه را برای سوءاستفاده ها فراهم می‌كند، خاطرنشان كرد: قوانين موجود در كشور بايد تنقيه و دسته‌بندی شود.

رئيس‌جمهور با عنوان اينكه دولت در صدد است نظام بودجه‌ريزی را اصلاح و قابل نظارت از سوی مجلس كند، اظهار كرد: شفاف‌شدن نظام برنامه‌ريزی و مشخص‌كردن حوزه مسئوليت‌ها در تصميم‌گيری، از ديگر اقدامات دولت در راستای كمك به مجلس است.

احمدی‌نژاد با بيان اينكه موفقيت مجلس، موفقيت دولت است زيرا نمايندگان منتخب با پرچم آرمان روی كار آمده‌اند، خاطرنشان كرد: دولت می‌خواهد طوری عمل كند كه همه اقدامات جلوی چشم و قابل نظارت از سوی مجلس باشد، زيرا اين كار به نفع دولت است.

وی در ادامه سخنان خود توفيق خدمت انقلاب اسلامی به ملت ايران را گامی بلند در ادامه حركت تاريخی انبياء و اولياء عنوان و تأكيد كرد: مسئوليت‌های ملت ايران در داخل و خارج از كشور از يك جنس هستند.

احمدی‌نژاد با بيان اينكه بايد دست به دست هم بدهيم و مسائل داخلی كشور را به سرعت سر و سامان دهيم، اظهار داشت: تبعيض، فاصله طبقاتی، برخی سوءاستفاده‌ها، برنامه‌ريزی‌های نامناسب، عدم شفافيت‌ها، بداخلاقی‌ها، عقب‌افتادگی‌ها و ساختارهای نامناسب و تو در تو بايد رفع شود.
رئيس‌جمهور استعدادهای ايران زمين را برای بهترين‌شدن بی‌نظير دانست و گفت: امروز بهترين فرهنگ، انسان‌ها، سرزمين و رهبری در ايران وجود دارد.

وی با بيان اينكه بايد با نوآوری و ابتكار عمل ايران را با سرعت به جايگاه شايسته خود برسانيم، خاطرنشان كرد: ايران بايد به جامعه شاهد و الگو برای ساير ملت‌ها تبديل شود.

رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه دولت اهل تصميم‌گيری، اجرای سريع و آماده برای جراحی‌های بزرگ‌تر است، تأكيد كرد: بايد با اتخاذ تصميمات بزرگ به سرعت وضعيت اقتصاد و عمران كشور را سامان دهيم و عقب‌افتادگی‌ها را رفع كنيم.

احمدی‌نژاد با بيان اينكه در عرصه خارجی نيز مأموريت داريم انديشه اسلام ناب را به عنوان تنها راه نجات بشريت به ملت‌ها ارائه كنيم، گفت: بايد با مؤلفه خداپرستی و عدالت در همه مناسبات جهان وارد شده و اثرگذار باشيم.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه مناسبات حاكم بر جهان در جهت حركت نظام سلطه است، گفت: مناسبات ظالمانه مانع حركت بشر به سمت قله تعالی است.

وی با بيان اينكه بايد الگوهای فعلی را در هم بشكنيم، تأكيد كرد: رمز پيروزی ملت ايران در موضوع هسته‌ای خروج از ساز و كارها و مناسبات ظالمانه حاكم برجهان بود.
رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه سياست فعال و تأثيرگذار ايران در جهت برپايی نظام‌های عادلانه در جهان است، خاطرنشان كرد: فرهنگ الهی و انقلاب به عنوان ويژگی ملت ايران منطبق بر خصلت‌های بشريت و مورد استقبال فوج فوج ملت‌ها است.

احمدی‌نژاد با بيان اينكه قدرت‌های زورگو در مباحث نظری و عملی برای جامعه بشری حرف نو و تدبيری ندارند، گفت: قدرت‌های زورگو امروز در عراق ، افغانستان، فلسطين و لبنان به بن‌بست رسيده‌اند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود در همايش «توفيق خدمت» با بيان اينكه امروز فلسفه وجودی رژيم صهيونيستی زير سؤال رفته و اين رژيم غاصب و جعلی رو به افول و اضمحلال است، تصريح كرد: كسانی كه فكر می‌كنند با برگزاری مراسم جشن تولد می‌توانند اين جنازه متعفن را زنده كنند، سخت در اشتباهند و شركت‌كنندگان در اين مراسم نيز بايد بدانند نامشان در زمره جنايتكاران صهيونيست ثبت خواهد شد.

احمدی‌نژاد با بيان اينكه رژيم صهيونيستی ابزار تسلط قدرت‌های زورگو به ملت‌ها است، اظهار داشت: استكبار 60 سال است كه در ادامه درگيری تاريخی خود با دنيای اسلام و ملت‌ها مقدمه چينی كرده و با هجوم به فلسطين اين رژيم جعلی صهيونيستی را برقرار كرده است اما اين رژيم پس از سيلی خوردن از ملت لبنان مانند موشی مرده به پايان راه رسيده است.

رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه اگر برخی كشورهای منطقه نيز با اين رژيم همراهی كنند در آتش قهر ملت‌ها خواهند سوخت ، اظهار داشت: اگر برخی خيال می‌كنند، با دور هم جمع‌شدن می‌توانند تغييری در محاسبات جهان بدهند، به شدت در اشتباه هستند زيرا ملت‌ها آنها را دفن خواهند كرد.

 

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo