شهید آوینی

 
لوح یادبود و پیام رئیس جمهور به فرزند شهید مغنیه اهدا شد
مشاور رئیس جمهور در امور هنری در دیدار با خانواده شهید عماد مغنیه فرمانده عالی رتبه حزب الله لبنان، لوح یادبود و پیام دکتر محمود احمدی نژاد ، ریاست جمهوری اسلامی ایران را به جهاد مغینه فرزند ارشد آن مجاهد شهید اهدا کرد.

رئیس جمهور در پیام خود به جهاد مغینه آورده است: شهید والامقام عماد مغنیه فرزند اسلام بود. اگر چه صحنه رزم و فرماندهی و جهاد او در مقابله با صهیونیسم و شیطان بزرگ در طول 25 سال مورد تحسین همگان واقع شد، اما این پایداری و فداکاری ریشه در سیراب شدن او از سرچشمه زلال حقیقت و اسلام ناب محمدی(ص) دارد. این مجاهد و فرمانده بزرگوار اما بی ادعا، در عمر گهربار خود، زهد و تقوای حقیقی و عرفان و از خود گذشتن را معنا بخشید.

در بخش دیگری از پیام دکتر احمدی نژاد به جهاد مغنیه آمده است: بی تردید وی یکی از نشانه های هدایت و یکی از آیات الهی و از مصادیق تفسیر "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" است . حاج رضوان فرزند مکتب امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و رمز موفقیت هایش اتکا به خدا و دوری از هواهای نفسانی و پیروی از رهبری انقلاب اسلامی بود . کسب پیروزی های درخشان این شهید در صحنه های نبرد با دشمنان صهیونیستی مرهون فرمانبرداری وی از فرزند راستین امت عرب و اسلام حقیقی جناب سید حسن نصر الله است.

دکتر احمدی نژاد در انتهای پیام خود، ضمن تبریک به خانواده بزرگ عماد مغینه که در راه عزت امت اسلامی خون های گرانبهایی هدیه کرده است، آورده است : اینجانب به نمایندگی از ملت بزرگ ایران این عظمت و بزرگواری را به خانواده  بزرگ مغینه و به جناب عالی که انشاءالله راه آن مجاهد کبیر را دنبال خواهید کرد، تبریک می گویم و برای روح بلند آن عزیز شهید علو درجات و رضوان الهی مسئلت دارم.

جواد شمقدری مشاور رئیس جمهور در امور هنری که در راس یک هیئت تحقیقاتی در لبنان به سر می برد، روز گذشته پس از دیدار رسمی با خانواده شهید عماد مغینه، لوح یادبود و پیام رئیس جمهور را به جهاد مغنیه اهدا کرد. 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo