شهید آوینی

 
عيادت 5 ساعته استاندار از مجروحان انفجار شيراز

استاندار فارس طي 5 ساعت حضور در بيمارستان‌هاي شيراز از مصدومان و مجروحان حادثه انفجار در حسينيه سيدالشهداي شيراز عيادت كرد.

به نقل از روابط عمومي استانداري فارس، سيدمحمدرضا رضازاده جمعه در حين عيادت از اين حادثه‌ديدگان گفت: از تعداد 27 مصدوم حاضر در بيمارستان‌هاي شيراز، 5 ‌نفر در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري هستند.

وي اظهار داشت: كار درمان و مداواي تعدادي از مجروحان در بيمارستان‌ به اتمام رسيده و آنان از مراكز درماني مرخص شده‌اند.
استاندار فارس گفت: همه خدمات درماني كه به اين مصدومان ارائه مي‌شود رايگان است و مسئولان بيمارستاني وظيفه دارند به بهترين شيوه تا اتمام مراحل درمان به مسائل درماني اين افراد رسيدگي كنند.

رضازاده ابراز اميدواري كرد كه طي روزهاي آينده نيز شماري از اين مصدومان از بيمارستان مرخص شده و به كانون گرم خانواده‌هاي خود بازگردند و از خانواده‌هاي مصدومان كه با سعه‌صدر مشكلات را تحمل كردند و همچنين از كادر بيمارستان‌هاي شيراز كه به رفع مشكلات اين مجروحان پرداختند قدرداني كرد.

براساس همين گزارش، استاندار فارس به اتفاق معاون سياسي ـ امنيتي استانداري و تني چند از مسئولان استان با حضور در منزل جان باختگان اين حادثه و شركت در مراسم يابود آنان نسبت به مقام والاي شهيدان اداي احترام كرد.

رضازاده خانواده‌هاي اين عزيزان را از متدين‌ترين خانواده‌ها دانست و گفت: عزيزاني كه از اين خانواده‌ها در حال توسل به امام حسين (ع) جان خود را از دست دادند افراد برگزيده بودند و اكثر آنان نيز در سنين جواني قرار داشتند.

استاندار فارس گفت: شهداي اين واقعه كساني بودند كه در رفتارها و گفتارهاي اجتماعي خود با تقوي و مقيد به رعايت مسائل شرعي و ديني و اخلاقي بودند و يقيناً سرنوشت كسي كه اينگونه خصلت‌هاي پسنديده داشته و زندگيش سرشار از معنويت است بايد مرگ در هنگام اقامه عزاي حسيني و توسل به حضرت اباعبدالله باشد.

رضازاده تصريح كرد: مردم بايد از كساني كه زندگي آنان اينگونه زيبا و با عاقبت به‌خيري به انتها مي‌رسد الگو بگيرند و رفتار آنان را سرلوحه كردار خود قرار دهند تا معنويت در جامعه گسترش پيدا كند.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo