شهید آوینی
 
رژيم اشغالگر صهيونيستي صبح پنجشنبه شمال نوار غزه را به شدت بمباران كرد

ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد جنگنده‌هاي اين رژيم سحرگاه امروز، پنجشنبه، با از سرگيري حملات هوايي به شمال نوار غزه ، اين منطقه را بمباران كردند.

به نقل از پايگاه خبري "الجزيره" گردان‌‌هاي قدس شاخه جهاد اسلامي فلسطين سحرگاه امروز در واكنش به شهادت پنج فلسطيني در حملات ديروز رژيم صهيونيستي در كرانه باختري،پنج فروند موشك به جنوب سرزمين‌‌هاي اشغالي شليك كرد و ارتش رژيم صهيونيستي نيز شمال نوار غزه را بمباران كرد.

گردان‌هاي قدس طي بيانيه‌اي اعلام كرد اين حمله اولين پاسخ به حملات ديروز نظاميان اسرائيل در كرانه باختري بود و اين عمليات در راستاي رد هر گونه آتش‌بس در سايه تداوم بمباران‌هاي اسرائيل صورت گرفت.

مقاومت گروه‌هاي مبارز فلسطيني پس از يك هفته توقف امروز از سرگرفته شد و سخنگوي نظامي اسرائيل اعلام كرد اين موشك‌ها تلفات جاني به همراه نداشته است اما به يكي از منازل صهيونيست‌ها خسارت وارد كرده است.

روز چهارشنبه چهار مبارز فلسطيني به ضرب گلوله كوماندوهاي ويژه ارتش اشغالگر رژيم صهيونيستي در حمله به بيت لحم در كرانه باختري به شهادت رساندند.

سه تن از اين شهيدان از جنبش جهاد اسلامي بودند كه يكي از آنها از فرماندهان اين جنبش بود و شهيد چهارم از گردان‌هاي الاقصي وابسته به جنبش فتح بود.

يك فعال جهاد اسلامي نيز در درگيري با نيروهاي اشغالگر كه به شهرك "صيدا" در نزديكي طولكرم هجوم برده بودند به شهادت رسيد.

از سوي ديگر ارتش رژيم صهيونيستي اعلام كرد اين رژيم سحرگاه امروز حملات هوايي به شمال نوار غزه را از سر گرفته است تا اين گونه آتش‌‌بس موقت با فلسطين را قطع كند.

"داود شهاب"،سخنگوي جهاد اسلامي فلسطين نيز گفت:گروه‌هاي مقاومت اين حق را دارند كه در هر مكاني پاسخ جنايات تروريستي رژيم صهيونيستي را دهد و هر گزينه‌اي در قبال حملات صهيونيستي قابل اختيار است.

وي افزود:اسرائيل بايد تبعات ناشي از ستيزه‌گري‌هاي پس از هولوكاست اخيرش را شاهد باشد و بايد گفت قطعا گزينه مذاكره در ارتباط با اسرائيل حذف شده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo