شهید آوینی
 
 5 هزار پرده و بنر مزين به رهنمود‌های امام رضا (ع) و مقام معظم رهبری در مشهد نصب می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از نصب بيش از 5 هزار پرده و بنر رنگی مزين به بيانات امام رضا (ع) و مقام معظم رهبری خبر داد.

«محمدصادق مركبی»، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، دراين‌باره گفت: با توجه به پيش‌بينی ورود 5 ميليون زائر در تعطيلات نوروزی به مشهد، طراحی و نصب بيش از 5 هزار پرده و بنر رنگی مزين به بيانات امام رضا (ع)، مقام معظم رهبری و اشعار بهاری در ميادين و خيابان‌های اصلی شهر از جمله برنامه‌های فرهنگی شهرداری مشهد در ايام نوروز است.

وی افزود: به‌منظور ارتقای وضعيت بصری و زيبا نمودن فضای عمومی شهر، اجرا و نصب 34 پروژه حجمی توسط هنرمندان در 34 نقطه سطح شهر و برپايی نمايشگاه يكصد اثر هنری هنرمندان در ميدان «تلويزيون» از ديگر اقدامات شهرداری برای استقبل شايسته از ميهمانان نوروزی است.

وی با تأكيد بر اهميت فضاسازی شهر به گونه‌ای كه در خور شأن شهروندان و زائران حريم قدس رضوی باشد، گفت: ستاد استقبال از بهار پس از تشكيل جلسات متعدد كارشناسی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، در نهايت اجرای 15 برنامه متنوع و بديع فرهنگی و هنری را به‌منظور زيباسازی ميدان‌ها، پارك‌ها، خيابان‌ها و فضاهای عمومی شهر مشهد تصويب و در دستور كار مناطق 13 گانه شهرداری مشهد قرار داد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo