شهید آوینی
 
فرمانده كل سپاه پاسداران: انقلاب اسلامی ايران، با قدرت در برابر زورگويان ايستاده است

فرمانده‌ كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: انقلاب ايران امروز در مسير و خواست شهدا با عزت و قدرت در برابر قدرت‌هاي زورگوي جهان ايستاده‌است.

سردار "محمد علي جعفري" روز پنجشنبه در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس آذربايجان شرقي اظهار داشت: پيام انقلاب اسلامي به جهانيان رسيده و اين نهضت بيداري در حال ايجاد تحول در روابط ملت‌ها و قدرت هاست.

وي شرايط انقلاب اسلامي را درابعاد سياسي و اجتماعي بسيار خوب توصيف كرد و گفت : انقلاب ما تمام نشده و راه بسيارطولاني و خطيري در پيش داريم.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب كه امام راحل (ره) حركت نهضت اسلامي و انقلاب اسلامي را محصور به كشور نمي‌ديد و اهداف فراتري را ترسيم كرده بود،افزود: رسالت مردم انقلابي ايران، زمينه‌سازي براي حكومت جهاني اسلام و حكومت حضرت ولي عصر (عج) بوده كه با اين هدف انقلاب اسلامي ملت ايران پيروز شد.

وي خطاب به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: رسالت شما در قبال اهداف انقلاب بسيار سنگين‌است و براي رسيدن به اهداف متعالي‌انقلاب وحفظ دستاوردهاي آن راه خطيري را در پيش داريم.

فرمانده كل سپاه، اطاعت از فرامين امام راحل و مقام معظم رهبري،ايثار و وحدت را از عوامل اصلي پيروزي انقلاب در ميدان هاي مختلف بين‌المللي، جهادي، علم و سازندگي دانست و افزود: حفظ اين روحيه، انقلاب را در برابر دسيسه‌هاي دشمنان مصون مي‌دارد.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo