شهید آوینی
 
تبریک دولت برای پیروزی هسته‌ای به ملت / ایران اعتبار آژانس را تثبیت کرد


سخنگوی دولت گفت: جمهوری اسلامی خرسند است در کنار صیانت از حقوق مسلم ملت بزرگ ایران اعتبار نهادهای حقوقی بین المللی را در برابر فشارها و زورگویی های سیاسی نظام سلطه تثبیت و از این مسیر به جامعه جهانی خدمت کرد.
دکتر غلامحسین الهام سخنگوی دولت در آغاز نشست خبری صبح امروز خود با تبریک پیروزی تثبیت حق مسلم ملت ایران در دستیابی و استفاده صلح آمیز از فن آوری هسته ای، اظهار داشت: پیروزی ملت ایران و عبور از یک چالش سیاسی بین المللی را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران که با برخورداری از خصلت ایمان و انسجام و استقامت و اعتماد به نفس بر حق خود ایستادگی و در مسیر تعالی و عدالت و صلح و امنیت و عزت و کرامت و شرافت انسانی تلاش کرده اند، تبریک می گوییم.

وی افزود: پیروزی ملت ایران در تثبیت حق مسلم خود دستاورد خصائص نیکویی چون ایمان و انسجام و استقامت و اعتماد به نفس و عدالت طلبی و صلح جویی است و خوشحالیم رئیس جمهور و دولت خدمتگزار نهم عصاره این خصائص برجسته این ملت و به عنوان نماینده آنها در ایفای این تکلیف بوده و خواهد بود.

الهام ابراز امیداری کرد: نظام جهانی نیز در چرخه جدید خود از اعتبار نهادهای حقوقی بین المللی برای نظارت قانونمند بر فعالیت های (هسته ای) کشورها حمایت کند و خواسته ها و مطالبات سیاسی بر مناسبات حقوقی حاکم نشود که آسیب این مسئله متوجه همگان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo