شهید آوینی
 
متن وصيت‌نامه آيت‌الله مجتهدی تهرانی منتشر شد

متن وصيت‌نامه آيت‌الله مجتهدی تهرانی، از پيشگامان حوزه‌های علميه تشيع كه چندی پيش به ملكوت اعلی پيوست، منتشر شد.

در متن وصيت‌نامه آيت‌الله مجتهدی تهرانی آمده است: اينجانب «احمد شهرت مجتهدی تهرانی» فرزند باقر تاريخ تولد 1302 خورشيدی پس از اقرار به يگانگی خداوند و اعتقاد به ارسال 124 هزار پيغمبر عليهم السلام كه 313 نفر آنها مرسل و پنج نفر ايشان اولوالعزم هستند و اقرار به خاتم‌النبين و المرسلين بودن وجود مقدس پيغمبر اسلام (ص) كه بعد از آن حضرت پيغمبری نخواهد آمد و اقرار به كتب آسمانی خاصه قرآن مجيد كه از دستبرد و تحريف مصون و محفوظ مانده و اقرار به امامت دوازده امام (ع) كه اول ايشان حضرت علی بن‌ابی طالب (ع) و آ‌خر ايشان حضرت مهدی صاحب العصر و الزمان (عج) كه زنده و غايب هستند و انشاءالله به امر الهی ظهور خواهند فرمود.

و اقرار به مرگ، سئوال در قبر، قيامت، حساب نامه عمل، صراط، ميزان، بهشت، جهنم و خلاصه اقرار به آنچه كه مرحوم شيخ صدوق رحمه‌الله در كتاب اعتقادات نوشته‌اند، دارم، در حالت صحت جسم و سلامت اعضا و از روی عقل و كمال رغبت و اختيار بدون كوچك‌ترين جبر و اكراهی وصيت می‌نمايم مطالب نوشته شده در اين وصيت‌نامه پس از فوت من به آن عمل شود و هر كس تغيير دهد از رحمت خداوند دور باشد.

جناب حجت الاسلام و المسلمين آقای حاج شيخ محسن حبيبی دامت توفيفاته، وصی حقير هستند در اداره حوزه علميه تهران و مسجد مرحوم حاج ملامحمد جعفر، هفته اول فوت مخصوصا شب و روز نماز مسجد و اداره كلاس عمومی، به كمك آقای نصيری و مدرسان توسط ايشان اداره شود و بعد از يك هفته هر كه را صلاح می‌دانند برای نماز صبح، نماز ظهر، عصر، مغرب و عشاء تعيين فرمايند و شهريه مدرسه توسط آقای خودكار اداره شود و رسيدها كه نزد حقير است اعلان كنند كه صاحبش مراجعه كنند و بگيرند انشاءالله خداوند و حضرت مهدی (ع) نمی‌گذارند مدرسه برای شهريه لنگ شود.

از طلاب مدرسه حلاليت می‌طلبم، آقايان مدرسين انشاءالله با جديت تمام به درس‌ها مشغول باشند و مقبره حقير در خود مدرسه است. انشاءالله شب‌های سينه زنی چند نفر كنار قبر حقير روضه بخوانند و طلب مغفرت كنند.

ضمنا كتاب‌های حقير توسط جناب آقای حبيبی به طلاب داده شود كه استفاده كنند؛ احتياطا" به طلبه‌های عام بابت سهم امام (ع) حساب شود و به طلبه‌های سيد بابت سهم سادات قبول فرماييد.

والسلام عليكم و رحمة الله بركاته

احمد مجتهدی تهرانی

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo