شهید آوینی
 
مسابقه کتابخوانی در مرکز جهانی علوم اسلامی مشهد
دفتر نمایندگی مرکز جهانی علوم اسلامی در مشهد، مسابقه کتابخوانی «سلوک حسینی» را در سطح مدارس علمیه این شهر برگزار می کند.

یوسف‌نژاد، کارشناس امور فرهنگی مرکز جهانی علوم اسلامی در مشهد گفت: معاونت فرهنگی واحد برادران مرکز جهانی علوم اسلامی مشهد(جامعة الرضا)، به منظور آشنایی بیشتر طلاب با زوایای مختلف قیام عاشورا و معرفی منابع ممتاز و معتبر در این زمینه، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «سلوک حسینی» کرده‌است.

وی در ادامه گفت: در این طرح، شش کتاب مربوط به قیام امام حسین(ع) در سه بخش تاریخی، تحلیلی و تربیتی عاشورا، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که بایستی به انتخاب خود، یک یا دو کتاب را در دو بخش مختلف، خلاصه‌نویسی کنند.

یوسف‌نژاد با اشاره به این‌که خلاصه‌نویسی منابع، باید با رعایت اصول نگارشی و خلاصه‌نویسی انجام شود، اظهار داشت: برای راهنمایی و آشنایی طلاب شرکت‌کننده در این طرح، کارگاه آموزش خلاصه‌نویسی نیز برگزار می‌شود، که جزوه مربوط به آن، هنگام ثبت‌نام، به همراه منابع مسابقه، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کارشناس امور فرهنگی مرکز جهانی علوم اسلامی در پایان گفت: برادران و خواهران طلبه علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، برای نام‌نویسی و تهیه منابع، به ترتیب می‌توانند به ادارات امور فرهنگی جامعة‌الرضا(خیابان امام خمینی(ره)، جنب مسجد حمزه) و جامعةالهدی(خیابان دانش شرقی) مراجعه کنند.

منبع: سایت خبری تحلیلی انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo