شهید آوینی
 
مراسم گراميداشت سالروز تخريب حرمين عسكريين(ع) در قم برگزار شد

مراسم گراميداشت سالروز تخريب حرمين عسكريين(ع) روز گذشته 13 بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسگری قم برگزار شد.

به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام ‌و المسلمين «اختری»، مدير كل مجمع تقريب مذاهب اسلامی، در اين مراسم گفت: امام خمينی(ره) به مسلمانان هويت داد و آرمان‌هايی كه در طول تاريخ، انبيا به دنبال آن بودند را در عصر ما انجام داد.

وی افزود: عظمت انقلاب اسلامی حاصل خون شهيدان و مبارزات ملت مسلمان ايران است و اسلام به عنوان يك مكتب سازنده و پويا در جهان مطرح است.

مدير كل مجمع تقريب مذاهب اسلامی خاطرنشان كرد: مكتب تشيع، مكتب عقل، حكمت و مبتنی بر دستورات خداوند و مصالح بشريت است و لازم است با يكپارچگی و انسجام، اين مكتب را سربلند نگه‌ داريم.

 مدير كل مجمع تقريب مذاهب اسلامی:

مكتب تشيع، مكتب عقل، حكمت و مبتنی بر دستورات خداوند و مصالح بشريت است و لازم است با يكپارچگی و انسجام، اين مكتب را سربلند نگه‌ داريم

اختری به دشمنی آمريكا با اسلام و مسلمانان اشاره كرد و گفت: انگيزه دشمنان اسلام به سركردگی آمريكا و اسرائيل، نابودی اسلام ناب و مكتب مقدس اهل‌بيت(ع) است.

وی افزود: تخريب حرمين عسكريين(ع) نمونه‌هايی از اين دشمنی‌ها است كه از پشت پرده اينگونه جنايات را هدايت می‌كند.

دبير كل مجمع جهانی اهل‌بيت(ع) خاطرنشان كرد: مسلمان كشی را آمريكا رواج می‌دهد و عاملان بسياری از فتنه‌ها در ميان مسلمانان، آمريكا و انگليس هستند.

وی بر حضور فعال و دامنه‌دار مسلمانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سياسی و اقتصادی جهان تأكيد كرد و گفت: با اينكه بيش از يك چهارم مردم جهان را مسلمانان تشكيل می‌دهند، اما نقش آنها در عرصه‌های مختلف جهان كمرنگ است كه بايد با تلاش مضاعف آنرا پررنگ كنيم.

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo