شهید آوینی
 
امام جمعه يزد: رمز پيروزی انقلاب اسلامی اتحاد ميان امام(ره) و مردم بود

نماينده ولی‌‌فقيه و امام جمعه يزد، انقلاب اسلامی را مهم‌ترين رويداد پس از ظهور و گسترش اسلام در ايران خواند و گفت: رمز پيروزی انقلاب اسلامی اتحاد ميان حضرت امام و مردم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين «محمدعلی صدوقی» در جمع مسئولان كميته‌‌های 28 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان يزد با اشاره به مردمی بودن اين انقلاب افزود: انقلاب شكوهمند اسلامی ايران با پشتوانه مردم و رهبری حكيمانه امام راحل به پيروزی رسيد و بزرگداشت آن نيز از وظايف ملی و اسلامی ملت است.

وی در ادامه با تاكيد بر مردمی بودن آئين‌های ايام‌الله دهه مبارك فجر اظهار كرد: مسئولان و دستگاه‌ها با برنامه‌‌ريزی منظم و‌ نظارت صحيح، زمينه‌‌ساز حضور گسترده و پرشور مردم باشند.

صدوقی در ادامه خواستار كيفيت‌بخشی به برنامه‌های اين دهه شد و تصريح كرد: انقلاب ما يك انقلاب فرهنگی بود، لذا بايد با بهره‌گيری از برنامه‌های علمی، دينی و فرهنگی در راه گسترش فرهنگ اسلامی و معرفی شخصيت‌های بزرگ انقلابی تلاش كرد.

انقلاب ما يك انقلاب فرهنگی بود، لذا بايد با بهره‌گيری از برنامه‌های علمی، دينی و فرهنگی در راه گسترش فرهنگ اسلامی و معرفی شخصيت‌های بزرگ انقلابی تلاش كرد

امام جمعه يزد با بيان اينكه بايد واقعيات ارزشمند دهه فجر و دلاورمردی‌های دوران انقلاب را برای جوانان بازگو كرد، ادامه داد: از آگاهان انقلاب اسلامی برای معرفی اسلام و انقلاب و شخصيت امام (ره) و نيز دلايل پيدايش قيام عاشورايی مردم ايران كمك بگيريد.

نماينده ولی‌فقيه در ادامه با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی گفت: برای تداوم اين انقلاب و اين پيروزی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی ضرورتی است كه بايد آن را سرلوحه امور قرار داد.

معاون سياسی امنيتی استاندار نيز در اين جلسه به اتخاذ تصميمات موثر در راستای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ايام‌الله دهه مبارك فجر اشاره كرد.

عبدالرسول دوران افزود: خوشبختانه اين فرهنگ نهادينه شده كه بزرگداشت ايام‌الله دهه مبارك فجر بيشتر به سمت مردمی بودن می‌رود.

در بحث كميته احزاب و تشكل‌ها كه مسئوليت آن به معاونت سياسی امنيتی واگذار شده بود در نشستی با حضور استاندار با توجه به آنكه احزاب و تشكل ها مولود انقلاب اسلامی هستند مقرر شد كه احزاب طبق سنوات سال گذشته در برنامه‌های مختلف حضور داشته باشند و پيشنهاد شد كه برنامه ديدار با فجر آفرينان را نيز داشته باشيم

وی ادامه داد: باتوجه به تقارن ايام‌الله دهه فجر با ماه محرم و صفر بايد برنامه‌ها به گونه‌ای تنظيم شود كه شئونات اين ايام حفظ شود.

دوران گفت: در بحث كميته احزاب و تشكل‌ها كه مسئوليت آن به معاونت سياسی امنيتی واگذار شده بود در نشستی با حضور استاندار با توجه به آنكه احزاب و تشكل‌ها مولود انقلاب اسلامی هستند مقرر شد كه احزاب طبق سنوات سال گذشته در برنامه‌های مختلف حضور داشته باشند و پيشنهاد شد كه برنامه ديدار با فجرآفرينان را نيز داشته باشيم.

در پايان اين جلسه مسئولان كميته‌های 28 گانه ستاد دهه مبارك فجر استان گزارشی از عملكرد و برنامه‌های اين ايام‌ ارائه دادند.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo