شهید آوینی
 
‌صهیونیست‌ها از اختلاف مسلمانان در کشتار مردم غزه سوء استفاده می‌کنند
یکی از مراجع عظام تقلید در قم بر ضرورت تقویت اتحاد دنیای اسلام برای مقابله با جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

این مرجع تقلید در دیدار شیخ ابوبکر عالم معروف بورکینافاسو و جمعى از علماى این کشور تصریح کرد: امروز یکى از بهترین مقاطع تاریخى براى اسلام است و هر روز اسلام در جهان بالنده تر و درخشنده‌تر مى‌شود.

وی ادامه داد: البته در این شرایط باید کاملا مراقب دشمنان خارجى و دشمنان نفاق افکن داخلى که عمدتاً وهابیان تندرو هستند باشیم و در اتحاد مسلمین بکوشیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: اگر میان مسلمین اختلافى نبود، صهیونیست ها چگونه مى‌توانستند با پشتیبانى آمریکا تمام قوانین بین‌المللى را زیر پا بگذارند و برادران و خواهران ما را در غزه تحت بدترین فشارهاى ضد انسانى بگذارند.

وی تاکید کرد: چرا سازمان کنفرانس اسلامى حاضر نیست در برابر این یاغیان خونخوار بایستد؟ ما باید توده‌هاى جمعیت مسلمانان را بسیج کنیم تا با هم فریاد برآورند و سران خاموش و نیمه خاموش را شرمنده و وادار به اقدام کنند.

مکارم شیرازى در این دیدار براى ارسال کمک‌هاى فرهنگى به صورت کتاب‌هاى تفسیرى، عقائدى و ... براى مردم و علماى بورکینافاسو قول مساعد داد.

شیخ ابوبکر نیز در این دیدار ضمن بیان دیدگاه‌هاى خود، همکارى گسترده علماى بورکینافاسو با پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را عامل بازدارنده از نفاق افکنى جمعى از وهابیان در آن منطقه دانست.

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo