شهید آوینی
 
‌«زنگ پيروزی» در مدارس شاهد خراسان رضوی نواخته می‌شود

معاون پژوهش و ارتباطات سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوی اعلام كرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، «زنگ پيروزی» در مدارس شاهد استان نواخته می‌شود.

سيد عبدالله منصوری، معاون پژوهش و ارتباطات بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، ضمن گراميداشت ايام‌ا... دهه فجر برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری اين ايام را اعلام كرد.

وی افزود: اين برنامه ها شامل ميهمانی لاله ها در سطح استان، تزئين قبور مطهر شهدا با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ايران و برگزاری مراسم سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در حسينيه های شهيد می باشد.

وی از نواختن «زنگ پيروزی» در سالروز پيروزی انقلاب به عنوان بخشی ديگر از برنامه های اين ايام نام برد و تصريح كرد: اين برنامه در تمامی مدارس شاهد سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

وی خاطر نشان كرد: حضور مسئولين در منازل شهدا و ايثارگران و همچنين نامگذاری اماكن و خيابانها و ميادين به نام مبارك شهدا و توليد برنامه های راديويی و تلويزيونی مناسب با ايام از ديگر برنامه ريزی های صورت گرفته برای دهه فجر می باشد.

منصوری اضافه كرد: اجرای تئاترهای مذهبی و تعزيه خوانی در سطح استان و نيز برگزاری مسابقات ورزشی خانوادهای شاهد و ايثارگر از ديگر برنامه های مهم كميته ايثارگران خراسان رضوی در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo